ماه من

مسافرت

1390/8/8 22:15
نویسنده : تینا
465 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام شیرینک من !

 

دختر قشنگم این چند وقته سرمون کلی شلوغ بود !

هفته پیش مامان بزرگ از اصفهان اومدن اینجا

قرار بود با هم بریم اصفهان تا همگی از اونجا بریم مشهد

 

ziba

 

چند روزی هم به شدت مریض بودی و بازم مثل همیشه

یه چیز کثیف توی دهنت کرده بودیو واسه همین حالت تهوع و

... داشتی شدید !

 

من خیلی ناراحت بودم و اصلا دلم نمیخواست تورو توی این حالت

ببرم مسافرت ...

اما به هر حال ما رفتیم اصفهان و توی راه شما خیلی دختر ماهی

بودی و فرداش هم همگی رفتیم مشهد

البته با کلی معطلی توی فرودگاه و خسته شدن تو عشق مامانی !

 

از دیدن هواپیما های توی فرودگاه خیلی ذوقزده میشدی

اما فکر نکنم اصلا متوجه شده باشی که سوار یکیشون شدی !

 

 توی هواپیما همش پیش خاله مریم و عمو بودی و

با روشا خوش میگذروندین ...ziba

 

عزیزم خدا رو شکر تا رسیدیم مشهد حالت خوب شد و

منم از نگرانی در اومدم و به همه مون خیلی خوش گذشت

 

ziba

 

اونجا هیچی نمیخوردی و این تنها نکته منفی مسافرت بود !

اما در عوض توی رستوران مدام سر میزهای اطرافو گرم میکردی

و باهاشون حرف میزدی و کلی دلبری کردی

 

 

ziba

 

 

امیدوارم همیشه بری مسافرت و همیشه هم بهت خوش

بگذره عزیزم ...

و از اون بالاتر

امیدوارم همیشه همیشه سالم باشی

چون من طاقت ناراحتیتو اصلا ندارم

 

ziba

 

دوستت دارم دختر شیرین زبون نازم

 

عکسای قشنگ مسافرتتو بعدا برات میذارم ....

 

 

ziba

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

منا
9 آبان 90 0:28
این دفعه به موقع رسیدم!!!!

جیگر خاله است دیگه... وقتی می تونه دل خاله رو از این فاصله ببره، دل بقیه مردم رو که جای خود داره!

ببوسش یه عالمه... عشق منه


قربون تو خاله مهربون برم دلم برات شده یه ذرههههههههههههههههه
مامان دیانا
10 آبان 90 15:34
سلام تینا جون خوبی عزیزم
زیارت شما قبول مطمئنم خیلی خوش گذشته
خدارو شکر که این دخملی حالش خوب شده
بوسسسسسسسسسس برای عسلم


مرسی عزیزم
مریم(مامان روشا)
10 آبان 90 16:30
سلام خاله جون منم امیدوارم همیشه بهت خوش بگذره قربون اون مریم گفتنات بشم عزیزم


مرسی مریم جون همچنین به شما


سمی مامی رهام و پرهام
27 آذر 90 21:04
خوشحالم بهتون خوش گذشته و انیتا گلی هم خوب شده زیارتتون هم قبول..


مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد