ماه من

سوغاتی آنیتا

1390/8/10 15:40
نویسنده : تینا
589 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گل نازم !

 

ماه من ما هر از گاهی خاله شیما و عمو مجید و ارمیا رو

میبینیم یعنی هر وقت که از ارومیه میان اینجا !

تو خیلی ارمیارو دوست داری

اینسری که اومده بودن اینجا هی بغلش میکردی و نازش میکردی

 

زیبا 

 

خاله شیما رو هم خیلی دوست داری به خصوص

که صداش خیلی شبیه منه و از وقتی نوزاد بودی به صدای

خاله مثل من واکنش نشون میدادی

هنوزم هر بار میبینیش خیلی باهاش صمیمی برخورد میکنی

 

زیبا 

 

اما خوشگل من

 وقتی هنوز توی دل مامانی بودی

خاله منا و عمو آیدین رفتن آمریکا ...

 

تازه اومده بودی توی دلم که فهمیدیم رفتنی شدن

و من از همون موقع همش به خاله منا فکر میکردم

شاید به خاطر همینه که تو خیلی شکل خاله شدی !!!

 

زیبا

 

وقتی به دنیا اومدی خاله اینا دو ماه بود که رفته بودن !

تو و خاله هنوز همدیگه رو از نزدیک ندیدین

فقط هر از گاهی از پشت مانیتور با هم حرف میزنین

 

 ziba

 

اما تو خیلی خاله رو دوست داری

هر بار که میبینیش از پشت مانیتور براش کلی بوس میفرستی

و باهاش حرف میزنی

 

هر بار که میخوابی توی صورت قشنگت صورت خاله منا رو میبینم

که توی بغل من خوابش برده !!!

 

 ziba

 

 

گل من خاله چندوقت پیش برای ما کلی سوغاتی فرستاد

من عاشق سوغاتیامم چون همه شون چیزهای محبوب منن

 

 ziba

 

خاله برای تو هم یه عروسک خوشگل فرستاده

که تو خیلی دوستش داری

 

 

 ziba

 

هر بار میبینیش بغلش میکنی و براش لالایی میخونی

و چندتا ماچ آبدار هم به لپاش میچسبونی

 

 

بعضی وقتا هم دستشو میگیری و راهش میبری و

میگی تاتی تاتی ... یعنی داری بهش راه رفتن یاد میدی

 

 

خاله منا ازت ممنونیم به خاطر همه خوبیهات که از راه

دور هم مارو دلگرم میکنه

 

ziba

 

دوستت داریم

به اندازه تمام لحظه هایی که دلمون برات تنگ میشه

امیدوارم به زودی ببینیمت آبجی مهربونم

 

 

 ziba

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

ریحانه
10 آبان 90 17:35
سلااااااااااااااااااااااااااااااام تینا جونم.
عزیزم خدا میدونه چقدر دلم واسه خودت و آنیتا تنگ شده بود.
کیف کردم عکسارو دیدم.

این عروسکه خییییییییییلی شبیه آنیتاست!!!
البته که آنیتا جون هم خودش یه پا عروسکه که دومی نداره.
ببوسش.

قربونت برم ریحانه جون که انقدر مهربونی ... هراد گل منو ببوس

مامی مائده
11 آبان 90 0:52
سلام مرسی که به ما سر زدین. ایشالا انیتا جون بتونه خاله شو خیلی زود از نزدیک ببینه


سلام دوست خوبم ممنونم ایشالا ...
منا
11 آبان 90 6:26
سلام آبجی جونم...

اگر بدونی چقدر خوشحال شدم این عکسارو دیدم! مردم از بس هی توی فکر و خیال مجسم می کردم که آنیتا عروسکه رو چه جوری بغل می کنه! ... قربوش برم که داره بوسش می کنه، منم همه کادوهاتونو وقتی داشتم می فرستادم بوس کردم تا وقتی برشون میدارین بوسام بخوره به دستاتون

منم امیدوارم به زودی بتونم ببینمتون... تو که رفیق بی غل و غشم بودی خواهر... اومدم اینجا دیگه کسی نیست باهاش درددل کنم...

فقط مراقب خودتون باشین... به قول مریم حیدرزاده:
غصه نخور عزیزم همیشه اینجوری نیست
همیشه که عزیزم راهت به این دوری نیست

بالاخره من موفق میشم بکشونمتون اینجا...

می بوسمتون یه دنیا


سلام آبجی قشنگم ... دلم خیلی برات تنگ شده ... ایشالا یه روز ما هم بیایم پیشتون تا اونروز برسه ما همیشه منتظریم ... دوستت داریم آّبجی نازم یه دنیاااااااااااا
مینا
11 آبان 90 11:04
سلام عزیزم ...
دخملی نازتر از آنیتا ندیدم تا حالا ماشالله مثل اسمش خوشگله خدا حفظش کنه واست عزیزم ... بازم سر بزن خوشحال میشم


سلام ممنونم که سر زدین ... خیلی لطف داری عزیزم حتما سر میزنم
ریحانه
11 آبان 90 12:31
اون چشارو کی داره؟؟؟
اون لبارو کی داره؟؟
آنیتا جونم دااااااره...
آدم هوس میکنه پاشه بیاد دم در خونتون گازش بگیره از بس که خوردنیه...
تینا جون اگه زنگتون رو زدن گفتن مأمور گاز اومده باز نکن چون ممکنه من باشم که میخوام آنیتا رو گاز گازی کنم...
چیکار کنم آخه؟؟
خییییییییییییییلی جیگره.


قربوت برم ریحانه جونم ... اگه بدونم یه روز میای دم خونه مون که خودم میشم مامور گاز برای خودتو اون بهراد عسل
آرتین خان
11 آبان 90 16:56
به به مبارک باشه خوشگل خانوم
تو عروسکت رو ببوس ما تو رو


مرسی عزیزم hr]

مامان محمد جون
11 آبان 90 17:36
سلام تینا جون
وای که این دخملمون چه قدر عسل شده بالاخره اینترنت ما هم درست شدو از این به بعد بیشتر میتونم باهتون همراه باشم دست خاله جونش درد نکه با این سوغاتی قشنگ کاش من به جای آنیتا بودم


سلام دوست خوبم ... خوشحالم که مشکل اینترنتتون حل شد مرسی از لطفت
مامان محمدجان
11 آبان 90 19:54
سلام عزیزم خوبی؟انیتاجونم خوبه
تیناجون دوری از عزیزان خیلی سخته الهی هرچه زودتر منا جون بیاد پیشتون


ممنونم عزیزم ... واقعا سخته ... مرسی از لطفت
mamani helena
12 آبان 90 15:00
salam azize khale mashala tina az arosakesham khoshkeltare


سلام عزیزم ... مرسی چشمات خوشگل میبینه دوست خوبم
مامان گیسو
12 آبان 90 20:35
الهی من قربون اون لبهای نازت برم که اینجوری عروسکت رو می بوسی
خوش به حالش
خیلی عروسکت خوشگله آنیتا جونم
بوسسسسسسسس


مرسی عزیزم چشمات خوشگل میینه
شکلات مامانی وباباش
14 آبان 90 16:23
سلام ممنون که به ما سرزدی ماشاا... دخملتون خیلی ملوس راستی عزیزم سوغاتیتم مبارکت باشه


ممنونم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد