ماه من

بیست و یکمین ماه !

1390/8/12 16:34
نویسنده : تینا
459 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عروسکم !

 

مامانی دیروز وارد بیست و یکمین ماه زندگیت شدی

خوشحالم که هر روز بزرگ شدنتو میبینم

و هر لحظه از چیزهایی که یاد میگیری ذوقزده میشم

 

عزیزم اینروزا برای تو هر روز یاد گرفتن کلی لغت جدیده

که با هزار نازو ادا تحویل ما میدی و ما رو از خود بیخود میکنی

 

 زیبا

 

دیگه خیلی از کلماتو عالی تلفظ میکنی و

منظورتو خوب به همه میفهمونی

و البته منظور همه رو هم خوب میفهمی

 

حتی وقتی دارم تلفنی با کسی حرف میزنم

اگه پشت سرت چیزی بگم سریع عکس العمل نشون میدی

 

روابط عمومیت  خیلی خوبه و هر جا میریم

و هر کی میاد نزدیکمون جزو دوستای شما محسوب میشه

و از چشمات میخونم که به همه میگی :

میاین بریم بازی !!!

 

 زیبا

 

زیباگل من تو خیلی دختر ماهی هستی

و خیلی حرف گوش کنی

البته تو هم مثل همه بچه ها لحظه های استثنایی داری !

 

 زیبا

 

صبحها که از خواب بیدار میشیو مامانی هنوز خوابه هی صدام میکنی

و بعضی وقتا که میبینی با صدا کردن مامان خسته بیدار نمیشه

میای و شروع میکنی به بوس کردن !!!!!

مامانی هم که جنبه بوسهای تورو نداره سریع از جاش میپره و

کلی همدیگه رو ماچ میکنیم

 

 زیبا

 

آخ که نمیدونی چقدر بوسهای اون لبای خوشگل قرمزت

خوشمزه ان ....

و چه روزیه روزی که با بوس های خوشمزه تو شروع میشه ....

 

 زیبا

 

بغل گفتنو هم تازه یاد گرفتی و

هر وقت حوصله نداری همش میگی بغل تن (‌ بغلم کن )

 

هنوزم کتاب خووندنو خیلی دوست داری

اما الان دیگه به قصه ها بیشتر توجه میکنی و وقتی قبل

از خواب برات قصه میگم یا شعر میخونم خیلی خوشت میاد

 

 زیبا

 

وقتی بابایی از سر کار میاد اگه اول با مامان احوالپرسی کنه

بهت بر میخوره و باهاش قهر میکنی و بابایی باید کلی نازتو

بکشه تا باهاش آشتی کنی !

 

هر چی زمان میگذره بیشتر دوست دارم باهات بازی کنم

و در کنارت باشم و باهات حرف بزنم

البته من نه همش تو حرف بزن چون حرفات برای من

از هر عسلی شیرینتره

 

 ziba

 

زیباتقریبا میشه گفت دیگه یادم نمیاد

 وقتی کوچیکتر بودی چه جوری بودی

فقط اینو میدونم که از اولین باری که دیدمت

تا الان همیشه عاشقت بودم

و هرروز بیشتر از قبل دوستت دارم

 

 زیبا

 

ماه من ماه خوبی پیشرو داشته باشی

 

 

 

 زیبا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان گیسو
12 آبان 90 20:33
سلام گلم خوبی؟
اییییییییی جونم فداش بشم من عسلمو
21 ماه زندگیت هم مبارک عزیز خاله
ان شاا... 120 ساله بشی
بوسسسسسسس


سلام دوست مهربونم ... مرسی همچنین گیسو جونم
منا
13 آبان 90 5:00
ای جان من...

من حسودیم شد! یالا چند تا از اون ماچ آبدارا رو بفرست اینور

البته خب حق داره بچه ام... منم مامانی به خوبی و مهربونیه آبجی تینا داشته باشم باید هر روز با ماچ بیدارش کنم

دلم برای مامان تنگ شد، جای من همدیگه رو ماچ کنین


فدات بشم آبجی جونم ... ما هم همه مون دلمون برات تنگ شده ... خیلیییییییییی
مامان زهرا نازنازی
14 آبان 90 11:58
سلام عزیزم

از آشنایی با شما خوشحالم

چه دختر ناز و قشنگی ماشاالله خدا حفظش کنه براتون

الهی 120 ساله شی


سلام ممنونم منم از آشناییتون خوشحالم ... ممنون از لطفی که به دخترم دارین
مامان زهرا نازنازی
14 آبان 90 17:16
متشکرم از حضورتون و سپاسگزار بابت لینک

شاد باشید


خواهش میکنم منم از شما ممنونم
مامان گیسو
16 آبان 90 12:12
مامان عسل
16 آبان 90 16:48
آنيتا خانوم خيلي شما ناز و خوشگلي
ايشالا 120 ساله بشي


سلام ممنون عزیزم لطف داری
مامان محمدجان
17 آبان 90 14:52
سلام عزیزم
وااااااااااااااای که چقدر این بوسه ها شیرینههههههههههههههههه


سلام عزیزم
واقعا همینطورههههههههه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد