ماه من

ای ناقلا !

1391/3/25 20:08
نویسنده : تینا
1,408 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گل قشنگم !

 

خوشگل من اینروزا خیلی اصطلاحات جالبی

توی حرفات به کار میبری

بعضی وقتا که کسی یه کاری میکنه که از نظرت بامزه میاد میگی:

ای ناقلا !!!

 

عاشقتم ناقلای من ....

 

 

چندوقت پیش یه شب دلت هوای عمو محسنو کرد

برام خیلی جالبه که انقدر دوستش داری !!!

البته اونم خیلی باهات مهربونه و دوستت داره

اونشب همش میگفتی با عمو محسن بریم کوه آش بخوریم ...

خلاصه زنگ زدیم بهشونو رفتیم چندساعتی کوه و آش خوردیم

و خیلی هم به تو هم به ما خوش گذشت

 

انقدر عمو محسن اونشب اونجا با تو بازی کرد که

اصلا دوست نداشتی ازش جدا شی !

 

هفته پیش خاله مونا اینا شام اومدن خونه ما

اولش خیلی با ابولفضل خوب بودین و خیلی خوشحال بودی

اما چون اون یه کم شیطونه و یه کم هم بلد نبود با تو

چطوری بازی کنه

آخرش یه مقدار از دستش عصبانی بودی !

 

 

 

اما در کل شب خیلی خوبی بود به خصوص برای

ما بزرگترا ...

 

چند روز پیش هم خاله سپیده

همسایه مامان بزرگینا که الان آمریکا پیش خاله منا

زندگی میکنه اومده بود برای خداحافظی

 

تو خیلی منتظر نی نی خاله بودی و

اونم مجبور شد نی نی خوشگلشو بیاره

خیلی بامزه شعر میخوند و تو هم همش مبهوت نگاهش میکردی !

 

زیاد باهاش بازی نکردی چون چند بار جیغ بنفش

زد و تو هم خوشت نیومد ...

 

عسلم

دلم به بودنت خوشه

به خنده های قشنگت که غمهامو کمرنگ میکنه

به صدای نازت که صداقت از هر کلامش میباره

به تمام لحظه هایی که

فقط تورو دارم که دلم بهت خوش باشه

 

دوستت دارم دختر نازم

 

کد آویز - وبلاگ - زیباسازی- تصاویر متحرک

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مریم(مامان روشا)
26 خرداد 91 18:26
ای ناقلا.....همیشه به مهونی و گشت


مرسی عزیزم با دل خوش برای همه ............
عزیز
26 خرداد 91 20:59
دختر نازم انشااله سالم و سلامت باشی همشیه به گشت و مهمونی اندازه تمام آبهای زلال دنیا دوستت دارم


مرسی مادربزرگ ... آنیتا هم شما رو خیلی دوست داره
عمه زینب دانیال
27 خرداد 91 11:53
دخملمون بزرگ شده ها.
همیشه شادباشین


بله عزیزم زمان زود میگذره !
مامان نیلای
27 خرداد 91 22:41
ای جون خسته شده دیگه بابا


مامان محمد جون
28 خرداد 91 13:00
سلام خاله جون
الهی همیشه به شادی و مهمونی


سلام خاله جون
مرسی همچنین شما
مریم(مامان روشا)
2 تیر 91 0:11
تیناجونم چقدر دلت گرفته...گوش من هنوز رازدارته و آماده ی شنیدن درددلات...
چیزی شده یا همون داستانه قدیمیه


مرسی مریم جون توی رازداریت شکی نیست عزیزم ... میگم برات
مامان دیانا
7 تیر 91 12:52
نمیدونم نظرم ثبت شد یا نه ؟
مامان ماهان
8 تیر 91 8:50
سلام خانمی همیشه به مهمونی ای ناقلا حسابی بازی کردیااااااااااااااااااااا دوست دارم خوشگل من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد