ماه من

تولدت مبارک !

1391/12/14 11:05
نویسنده : تینا
1,256 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام ماه من !

 

عسلم وبلاگت خیلی گردو خاک گرفته

خیلی وقته اینجا چیزی ننوشته م

روزا برامون گذشت و حالا دختر ناز من خیلی بزرگ شده و

تولد 3 سالگیش رو هم جشن گرفته !

 

عزیزم

جشن تولدت خیلی خوب بود و خیلی هم به تو هم به بقیه

خوش گذشت

تا چند روز هم با کادوهای تولدت سرگرم بودی

 

آنیتا و روژان

 

تنها مهمون کوچولوی تولدت روژان بود

که خیلی دوستش داری

 

امیدوارم هر روزت پر از لحظه های قشنگ و شاد باشه

قشنگم

تولدت مبارک !

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

ژاله مامان آیدا
19 آبان 92 15:03
تولدن مبارک عزیزم . سلام مامانی این مدت که خونه ام یجوری دارم خودمو سرگرم می کنم یه وبلاگ درست کردم خوشحال میشم نظرتونو بدونم : kadonamadi.blogfa.com
مامان کیان
7 آذر 92 10:47
وای خدا ببین چقدر زود میگذره .میبینم که مامان آتین هم مثل مامان کیان خیلی تو نوشتناش تنبل شده ...[ناراحت
تینا
پاسخ
مژده
11 آذر 92 14:32
تولدت مبارك باشه عزيزم .تيناي خوشكلم . خوشحالم كه هنوز مامان جون مياد اينجا و وبت رو اپ ميكنه تا ما بخونيم . هزارتا بوس براي شما
تینا
پاسخ
مرسی مژده جون منم خیلی وقته نیومدم ... مرسی سر زدی
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
2 دی 92 0:23
تولدت مبارک باشه عزیزم ممنونم از لطفتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد