ماه من

مهمونی

1390/7/27 19:06
نویسنده : تینا
522 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام شیطون بلای مامان !

 

دختر گلم دیروز نوبت مهمونی خونه خاله زهرا

بود و ما خیلی خوشحال بودیم که میتونیم بریم مهمونی !

 

دیروز ظهر تو برعکس همیشه 3ساعت و نیم خوابیدی و

وقتی هم که از خواب بیدار شدی خیلی کسل بودی

واسه همین من فکر کردم مهمونی زیاد بهمون خوش نمیگذره

 

اما خوشبختانه اشتباه کرده بودمو

دیروز به هردومون خیلی خوش گذشت ...

 

ziba

 

آریانا هم که از کوچیکیاتون با هم دوست بودین

خیلی بزرگ شده بودو با هم خیلی خوب بودین

البته تو با همه بچه ها خوب بودی

و با همه شون بازی میکردی

و من با خیال راحت با دوستام مشغول بودمز

 

 

چند بار دیدم که داشتی به بچه های دیگه میوه میدادی

و شیرینی میذاشتی دهنشون !

یا از اسباب بازیهای که پیدا کرده بودی بهشون میدادی

 

 

 دنیای زیبا

 

 

عزیزم دیروز یکی از بهترین روزهای مهمونیای ما بود

 

 از اینکه با خوبیات لحظه های هردومونو قشنگتر کردی

ازت ممنونم

 

ziba 

 

امیدوارم همیشه زندگیت پر از روزهای قشنگ باشه ...

 

زیبا

 

دوستت دارم قشنگم

 

 

 

 

ziba 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

mamani helena
27 مهر 90 20:26
salam azize khale mashala che naz shodi mibosamet


مرسی دوست خوبم
ریحانه
28 مهر 90 1:38
چه مامان قدر شناسی...
چه دخمل خانمی...
خوش به حالتون....
مامانش آنیتا خانم خییییلی گل شده هااااااااااااااا.
آفرین خاله جون.
معلومه مامانی و بابایی خیلی خوب بلدن نی نی بزرگ کنن.



فدات بشم ریحانه جون خیلی به ما لطف داری
مریم(مامان روشا)
28 مهر 90 15:33
بازم مهمونی ! خاله ما رو هم با خودت ببرآفرین که حواست به بچه های دیگه هم بود و گذاشتی به مامانت خوش بگذره


مرسی شما هم تشریف بیارید
مامان گیسو
1 آبان 90 2:47
سلاممممممم عزیزم خوبی ؟
ای جونم قربون این دخمل نازم برم که یه پا خانم شده
بوسسسسسسسسس


فدای تو و گیسو جونم
سیدمهدی
2 آبان 90 3:15
سلام خواهر گلم شرمنده یه مدتی نبودم راستش گرفتار بودم . ولی از این به بعد مرتب بهت سر میزنم


ممنونم ... خوشحال میشیم
مامان دیانا
2 آبان 90 15:55
عزیز دل خاله خوش به حالت چه مهمونیهای خوبی کلی هم به تو خوش می گذره هم به مامانی نازنین
بوسسسسسسسسس برای تو بهترینم


مرسی عزیزم
مامان گیسو
3 آبان 90 3:35



سیدمهدی
8 آبان 90 2:17
سلام خواهر گلم هم اومدم آدرس جدیدم رو بدونی و هم ازت دعوت کنم سری هم بهم بزنی بلاخره آپ کردم
مامان گیسو
8 آبان 90 17:29
سلام خوبین ؟
بوسسسسس


سلام عزیزم ... خوبیم دوست خوبم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد