ماه من

اسب آنی

1390/7/25 12:16
نویسنده : تینا
501 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نازنازی مامان !

 

دنیای زیبادختر گلم دیشب ما مهمون داشتیم

و تو از وقتی فهمیدی که دوست بابایی قراره

با نی نی شون بیان خونه مون کلی ذوق کرده بودیو

همش میگفتی عموووو ... نی نی ...

 

دنیای زیباوقتی مهمونامون اومدن

اولش یه کم با عمو غریبی کردی اما بعدش با همه

به خصوص نی نی نازشون صمیمی شدی

و همه اسبابا بازیاتو با سخاوت کامل میاوردی میدادی بهش

تا باهات دوست بشه

 

ziba

 

روژین کوچولو فقط هفت ماهش بود اما خیلی

خوش خنده بود و از تو هم خیلی خوشش اومده بود!

 

ziba

 

از اینکه دیدم مثل بیشتر بچه ها

دست به روژین جون نمیزدی و دست و پاشو نمیکشیدی

و اذیتش نمیکردی خیلی خوشحال شدم

و فهمیدم خیلی خانومتر از اونی هستی که مامان

فکرشو میکرد !

 

دنیای زیبا

 

دیشب خیلی به همه خوش گذشت

منم از دیدن یه نی نی کوچولو خیلی خوشحال شدم

چون همش یاد روزهای کوچیکی تو میفتادم

و اینکه چه حیف که دیگه

اونروزا تکرار نمیشن !ز

 

زیبا

 

قشنگم وقتی خیلی کوچیکتر بودی بابای بابایی

یه اسب واسه شما و دختر عموت گرفت که قبلا

چون خیلی کوچیک بودی زیاد بهش توجه نمیکردی اما

الان یکی از بازیهای هر روزت اینه که هی

اسبتو بیاری توی خونه از اینور به اونور هلش بدی

و بعضی وقتا هم سوارش بشی

 

 

دنیای زیبا

 

 

تو دختر خیلی مهربونی هستی و همه

حیوونارو دوست داری

به خصوص اسبتو و

هر بار چشمت بهش میفته میگی اسب آنی ...

 

 

 

 

عاشق قلب دریاییتم مهربونم ...

 

زیبا

 

دوستت دارم آبنبات تموم نشدنی من !

 

 

دنیای زیبا

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان دیانا
26 مهر 90 15:42
قربون تو دخملی که انقدر مهربونی عسل خاله
دوستت دارم به شیرینی عسل
خاله جون ما هم آپیم
مریم(مامان روشا)
1 آبان 90 15:50
سلام نانازی خاله قربون اون دل دریاییت بشم خاله دوستت دارم و می بوسمت


مرسی خاله جونم .... روشارو ببوس
محمد پوریا
2 آبان 90 12:34
سلام مرسی از نظرتون چه خبر از خشگل خانم خاله معلومه خیلی با ادب و البته شیرین زبون


مرسی از نظر لطفتون
سمی مامی رهام و پرهام
27 آذر 90 21:01
ای جانم مهربون خاله قربونت بره


فدات بشم من مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد