ماه من

دختر نازم

1390/7/20 19:08
نویسنده : تینا
567 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نفسک مامان !

 

ziba

 

نازنازی من این مدت که حرف زدنو یاد گرفتی همه

لحظه های من با تو پر از تجربه های جدیدن ...

دیگه میدونم و مطمئنم که همه حرفامو میفهمی!

 

ziba

 

زالان دیگه وقتی کاری میکنی که میدونی

ممکنه مامان ناراحت بشه یواشکی از محل ارتکاب جرم در میری

و وقتی ازت میپرسم کی اینکار بد و کرده میگی آقاهه !!!

 

دختر گلم الان چند وقته که سرد و گرم و هم یاد گرفتی

و وقتی برات غذا میارم اول که گرمه خودت میگی

مامانی داغ ! و بعد خودت فوتش میکنی ...

وقتی هم که سرد شد میگی سرده و میخوریش ...

 

 

اسم کوچیک مامان و بابا رو هم یاد گرفتی

وقتی میگی تینا ! به این فکر میکنم که تا حالا هیچکس

انقدر قشنگ اسممو صدا نزده

 

به خودت هم میگی آنینا ...

 

دنیای زیبا

 

زعشق مامان

نمیدونم این علاقه شدیدت به آّب کی از بین میره !

الان چند وقته که میایستی جلوی سینک ظرفشویی

و آب بازی میکنی  کلا وقتی آب میبینی برات فرقی نداره

توی حموم باشی یا توی حیاط یا پای سینک ظرقشویی !

 

زز

 

البته بیشتر خونه مامان بزرگینا اینکارو میکنی

چون بیشتر روزها اونجاییم ...

 

 

 

زیباوقتی با عروسکات بازی میکنی

هی نازشون میکنی و آخرشم

براشون لالایی میخونی و میخوابونیشون ...

 

هر وقت از جایی میریم بیرون

بای بای میکنی و حتما هم بوس میفرستی

 

ziba

 

زعروسک من

دوستت دارم یه عالمه

 

ziba

 

از اینکه داری هر روز بزرگتر میشی

و هر روز بهم نزدیکتر میشی خیلی خوشحالم

 

 

زیبا

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان محمدجان
19 مهر 90 23:14
سلام عزیزم ماشالله خانمی شده انینا جونبوسسسسسسسسس


مرسی عزیزم لطف داری
ریحانه
19 مهر 90 23:53
سلام عزیزم.
حسابی منو خندوندی...
آقاهه؟ )
ای جونم آنیتا خوشگله.
عزیزم من کمامان بدون هیچ علامتی از سر رسیدن زمان زایمان در خدمتتون هستم.
فردا میرم دکتر ببینم چه خبر.


الهی ... این آقا پسره چقدر دل مامانشو دوست داره
نگين
20 مهر 90 14:52
سلام
وب ساده و قشنگي داري . خوشحال ميشم اگه سري هم به ما بزني


سلام حتما ... ممنون از لطفتون
مریم(مامان روشا)
20 مهر 90 16:07
سلام بلبل خاله کی یاد میگیری بگی خاله مریم تینا اسم روشارو یادش بده منم وقتی روشا کوچیک بود عکسای آنیتا که تو گوشیم بود بهش نشون میدادم اونم زود یاد گرفت و میگفت آنینا یادته که؟ روشا هم هنوز خیلی عادتاشو داره یکیشم ظرف شستنه


مرسی خاله ... اتفاقا منم خیلی باهاش تمرین میکنم بگه روشا اما نمیتونه فقط ش توش مفهومه !!!
mamani helena
20 مهر 90 20:14
salam azizam vay che dokhmale shirini dari mamnonam ke be ma sar zadid


آرتین خان
21 مهر 90 14:18
مرسی که بهمون سر میزنی مامانی
عکس آنیتا جون کنار سینک ظرفشویی سرشار از شیطنته ببوسش مامانی


مرسی گلم امیدوارم آرتین جون همیشه سالم باشه و چشمای قشنگش از دیدن زیباییها بهره مند
یاسمن دختراسمانی 12ساله
21 مهر 90 16:16
سلام ممنون خاله جون که به وب سما جون سر زدید
عزیز
22 مهر 90 17:21
سلام دختر گلم چه خوشگل جلوی سینگ ظرفشویی ایستادی قربونت برم عزیزم حالا برای شما زوده این کارها نوبت شما هم میرسه انشااله دوستت دارم عشق من همیشه در پناه خداوند سالم سلامت باشی بازم دوستت دارم خیلی
مریم
23 مهر 90 9:56
آنیتای خاله قربون تو دخملی که برای خودت خانومی شدی ماشاا....
سمیه:مامان مسیح مقدس
23 مهر 90 13:34
سلام به مامان تینا جون....و سلام به دختر ناز خاله که اینهمه بزرگ شده و خانووووم....بزرگ بشی هم واسه مامان پایه سینک وایستی هاااااا


مامان نیلای
25 مهر 90 0:34
چه خنده نازی ماشاالله دختر خوشگل زحمتکش یه بووووووس گنده


ریحانه
25 مهر 90 1:11
سلام تینا جونم.
عززززیییییزززززمی تو.
ممنونم اینقدر محبت داشتیو پیگیر بودی.
خانمی فردا میرم دکتر ببینم چی میشه اما فکر نکنم تا فردا شب مامان شده باشم.
توکل به خدا...
عزیزم مطمئن باش یاد شما و دخملی ناااااااااااااااازت هستم.
خیلی آنیتا رو ببوسش بگو دعا کنه دوستش بیاد.



فدات بشم ریحانه جون ... مرسی عزیزم امیدوارم نی نیمون زود بیاد
مژده
1 آبان 90 12:07
اخ خاله قوربون اين ظرف شستنت بشم من بوسسسسسسسس


بابای مهرسا
23 آبان 90 10:11
آفرین به این دختر خانم خوشکل

وبت عالیه
بازم پیش مهرسا بیا


ممنونم ... حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد