ماه من

روز کودک

1390/7/16 14:42
نویسنده : تینا
493 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام بهترینم !

 

 

عشق من ما چند روز پیش تولد آراز پسر خاله

محبوبه دعوت بودیم ...

خیلی خوش گذشت به خصوص به تو که از دیدن

اینهمه نی نی و سر و صدا کلی هیجانزده شده بودی

 

دنیای زیبا

 

از صبح بهت میگفتم شب میخوایم بریم تولد نی نی

تو هم میگفتی بلود نی نی و دست میزدی !

 

توی تولد خیلی دختر خوبی بودی و همش دست میزدی

تا بقیه برقصن !

 

وقتی کیک تولدو آوردن خیلی دوست داشتی بری انگشتتو

بکنی توش اما مامان نذاشت ...

 

عسلم قول میدم با کیک تولد خودت هرکاری دوست

داشته باشی بتونی بکنی ....

 

دنیای زیبا

 

شب قبلش با بابایی رفتیم تا برای آراز جون کادوی

تولد بخریم اونجا بابا برای شما هم یه مبل بادی و

یه ست قابلمه و کفگیر و قاشق خرید ...

 

ziba 

 

خیلی ازشون خوشت اومد به خصوص از مبلت

 

zibaمرتب میری روش میشینی و بیشتر وقتا هم خرسشو

بوس میکنی !

 

 

 

 

مامانی این چندوقته که میام وبلاگتو بنویسم

همین که وارد سایت میشم عکس قشنگتو صفحه اول

میبینم ...

دنیا ی زیباآخه تو برنده روز دختر شدی !دنیا ی زیبا

 

خوشحالم و امیدوارم همیشه توی

زندگیت موفق باشی و هر لحظه احساس

برنده بودن داشته باشی ...

 

دوست دارم یه روز تو هم مثل مامان و بابا

اینو باور کنی که تو :

 

بهترین و بی نظیرترین دختر دنیایی

 

ziba

 

دنیای ما فقط دوتای چشمای قشنگ توست

که میشه از توشون همه چیزو شفاف زلال

به رنگ و طراوت کودکانه دید ...

 

 

کودکم تو سرآغاز منی

ابتدای همه باورهایم

انتهای تمام رویاهایم

 

عاشقانه دوستت دارم !

 

روزت مبارک کودک دوست داشتنی من

 

 ziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مریم (مامان روشا)
16 مهر 90 15:54
خاله جون روزت مبارک باشه
اسباب بازیاتم مبارک خاله


مرسی خاله
عزیز
16 مهر 90 17:26
آنیتا عزیزم ببخش که سرما خورده بودم و نتوانستم سری به شما بزنم عزیزم برگ گلم روز کودک مبارک دختر قشنگم چه مبل خوشگلی بابا برات خریده دستش درد نکنه قربون اون سل کردن برم دوستت دارم عزیزم دلم خیلی خیلی برات تنگ شده بوسسسس


مرسی عزیز
شکلات مامانی وباباش
16 مهر 90 23:15
سلام خانوم خوشگله روزت مبارک ممنون که به ماسرزدین
ریحانه
17 مهر 90 9:06
روزت مبارک خاله جون.
عزیزم خیلی خوشحالم که برنده شدی...
البته که آنیتا جون معلوم بود میبره...
یه نی نی وبلاگه و یه آنیتا خوشگله دیگههههه.



مرسی ریحانه جون ... خیلی به آنیتا لطف داری خاله مهربون
مامان ماهان
17 مهر 90 10:47
سلاااااااااااااااااااام عزیزم
آنیتا جونم روزت مبارکهههههههههههههه
برنده شدنت رو هم تبریک میگم الهی همیشه برنده باشی
به به چه مبل خوشگلی مبارکت باشه خانم خانما برای عزیز دلم


سلام مرسی عزیزم برای ماهان جونم
الهام مامان آرینا
17 مهر 90 16:01
مرسی که بهمون سر زدی دوستم
نینیت خیلی ملوسه ماشالا
خدا حفظش کنه


نانی
17 مهر 90 17:46
روزت مبارک خانوم خانوما


مرسی عزیز
مامان علي خوشتيپ
17 مهر 90 21:57
با نام رضا به سينه ها گل بزنيد با اشك به بارگاه او پل بزنيد فرمود كه هر زمان گرفتار شديد بر دامن ما دست توسل بزنيد ميلاد امام رضا مبارك
مامان عسل
18 مهر 90 7:18
سلام خوشگل خانوم روزت مبارک و همينطور برنده شدن تو مسابقه روز دخترايشالا هميشه تو زندگي برنده باشي



سلام مرسی همچنین عسل خانوم
محمد پوریا
18 مهر 90 8:15
سلام کادوهات مبارک روزتم مبارک خشگل خانوم


مرسی عزیزم
مامان گیسو
18 مهر 90 14:24
سلام گلم خوبی ؟
الهی همیشه و تو همه مراحل زندگیت برنده باشی عزیز دلم
می بوسمتون


مرسی دوست خوبم همینطور شما و گیسو جونم
مریم(مامان روشا)
18 مهر 90 15:53
قربونت بشم با اون لباسای قشنگت با اون صندلی نازت


مرسی خاله جون
مامان آناهل
18 مهر 90 16:26
روزت مبارک خانم خانوما. خیلی عکسات نازه. کادوهاتون هم مبارک باشه.


مرسی عزیزم
محمد پوریا
18 مهر 90 21:05
ما لینکت کردیم خوشحال میشیم شمام لینکمون کنید


مرسی عزیزم منم همینطور
مولود
19 مهر 90 8:45
وای وای جیگرشو.چه ژستی گرفته دخملی رو مبلش آنیتا جونم من کلا بخاطر مشغله ام با تاخیر تبریک میگم.روز کودک رو به تو دخمل گل و نازدونه تبریک میگم مانا باشی و سربلند.راستی برنده شدنت هم مبارک ایشاا... این برنده شدن شروعی باشه برای موفقیت های بزرگترت


مرسی عزیزم
مریم
23 مهر 90 9:55
سلام نفس خاله
برنده شدنت مبارک باشه عسلم ببخشید دیر بهت تبریک گفتم
مبل بادیت مبارک باشه


مرسی عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد