ماه من

بیستمین ماه

1390/7/11 15:37
نویسنده : تینا
493 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام ستاره من !

 

دختر گلم یه ماه دیگه هم از بودنمون کنار هم

گذشت ...

برای من پر از لحظه های قشنگ از دیدن کارهای جدیدت

و شنیدن حرفهای قشنگت

 

دنیای زیبا

 

دیگه الان خیلی تند و سریع از صندلیای میز

ناهارخوری بالا میری و میای پایین

البته بعضی وقتا هم میری روی میز !

 

دیگه خیلی بهتر حرف میزنی

مثلا دیگه به سلام نمیگی سل !

یا به ماشین نمیگی ماش !

 

ziba 

 

عزیزم الان چند وقته که "‌بیا " رو یاد گرفتی

و خیلی خوشگل تلفظش میکنی

بابایی عاشق بیا گفتنته و تو هم که اینو خوب میدونی

از وقتی بابایی میاد خونه مرتب میگی بابایی بیا ...ziba

 

یکی از بازیهایی که اینماه کشف کردی

اینه که صندلی خودتو بذاری کنار دز و بری روشو

کلید و توی قفلش بچرخونی

 

یا صندلیتو بذاری پیش تختتو کشوهای بالاییشو

باز کنی و از برداشتن چیزهای خطرناکی که مامان قایم

کرده تا دستت بهشون نرسه لذت ببری !

 

زیبا

 

هنوزم با تلفن حرف زدنو خیلی دوست داری

اما وقتی تلفنی با ارمیا یا با روشا صحبت میکنی

خیلی هیجانزده میشی و به من میگی نی نی

یعنی داری با نی نی صحبت میکنی ...

 

ziba

 

دوستت دارم عسلم

 

ziba

 

بیست ماهگی خوبی داشته باشی عزیزم

پر از سلامتی پر از لحظه های شیرین و

خاطره های به یاد موندنی

 

 

 

 

 

zibazibaziba

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان محمدجان
11 مهر 90 16:31
سلام عزیزم بیست ماهه شدنت مبارکانیتا جون اینجور که پیداس تازه کشف کردی با صندلی هم میشه شیطونی کرد ای ناقلا


آره ... امیدوارم که زودتر دست از اکتشافاتش بر داره


مامان محمد جون
11 مهر 90 21:01
سلام تینا جون
بیست ماهگی دخمل گلمون مبارک باشه در ضمن دست مامانیشم درد نکنه با این عکس قشنگ و معصومانه ای که از دخملمون گرفته بهترین لحظات رو براتون آرزو میکنم


مرسی عزیزم ...
ثمين
11 مهر 90 23:28
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
مامان ماهان
12 مهر 90 0:24
20 ماهگیت مبارکههههههههههههههههه خانم خانما
چه کارای خوشگلی بلدی عزیزم بوووس


مرسی عزیزم
ریحانه
12 مهر 90 1:39
ای جان...
خانمی حسابی بیسته بیست شد.
مبارک باشه مامانش.
20 تا بوس واسه آنیتا خانم خوشگل 20 ماهه شیرین زبون.



مرسی عزیزم ... بیستی از خودته خوشگل خانوم
رهگذر
12 مهر 90 16:59
سلام
دخترتون واقعا خوردنیه
خوش به حالتون
خدا حفظش کنه


مرسی ممنون از لطفتون ... ایشالا قسمت خودتون
مریم (مامان روشا)
13 مهر 90 0:30
سلام خاله جون! 20ماهگیت مبارکچقدر زمان زود میگذره ... خوش باشی عزیزم


مرسی خاله جون ...واقعا زود میگذره !!!!!!!!
مولود
13 مهر 90 8:31
سلام عزیزم.دو تبریک بدهکارم.اول اینکه با تاخیر روز دختر رو به آنیتا جون تبریک میگم و ایشاا... همیشه زیر سایه پدر و مادر مهربونش موفق و سربلند باشه
دوم:آنیتا جونم بیست ماهگیت مبارک خاله.ایشاا... صد و بیست سالگیت.


مرسی عزیزم ممنونم ... همچنین برای آنیتا جون
مامان گیسو
13 مهر 90 14:49
سلاممممممم تینای مهربون و خوب و با معرفت خودم
خوبی عزیزممممممم؟
وای که وقتی عکس خوشگل آنیتا رو تو صفحه اول دیدم دلم براش ضعف رفت
مبارککککککککککک باشه هم 20 ماهگیش که خودشم بیسته و هم برنده شدنش که همیشه برنده است
می بوسمتون


سلام عزیزم ... ممنونم دوست خوبم ایشالا 20 ماهگی گیسو جون
مامان آترینا
15 مهر 90 19:23
وای هزار ماشالله چه دختر نازو خوشگلی، عزیزم 20 ماهگیت مبارک روز جهانی کودک هم مبارک


ممنونم عزیزم
مریم
16 مهر 90 12:29
سلام خوش گل خاله بیست ماهگیت مبارک باشه عزیز دلمممممممممممم امیدوارم در کنار مامان و بابا خوش باشی بوسسسسسسسسسس برای دخمل طلا
مریم
16 مهر 90 12:30
راستی روز کودک مبارکه عزیز دلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد