ماه من

بای بای پستونک !

1390/5/15 14:10
نویسنده : تینا
451 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام خانوم طلای مامان !

 

عزیزم تو تا 4 ماهگی خیلی دل درد داشتی و

بعضی وقتا انقدر گریه میکردی که از حال میرفتی

دلدردت خیلی با داروهای معمول خوب نمیشد

البته اینا قابل قبول بود تا اینکه یه مدت

تمام شب رو که خواب بودی میخواستی مامان بهت بچسبه و

با اینکه گرسنه ت نبود فقط میخواستی یه چیزی توی دهنت باشه

 

واسه همین با اینکه منو بابا اصلا دوست نداشتیم بهت

پستونک بدیم تصمیم گرفتیم فقط موقع خواب پستونک بخوری

تا هم تو خوب بخوابی هم مامان !!!

 

زیبا 

 

البته به این راحتی که گفتم نبود

بابا و مامان خیلی روی سلامت تو حساسن واسه همین با دندونپزشک

مشورت کردیم و پستونکی که اون بهمون توصیه کرد و تضمین کرد

که اصلا روی دندونا و فکت اثر نمیذاره برات خریدیم

 

پستونک گرفتنت خیلی سخت بود مثل با شیشه خوردنت

اما بالاخره قبولشون کردی و به هردومون واسه آرامش بیشتر و

بودن قشنگتر کنار هم کمک کردی ...

 ز

اما حالا دیگه دختر من واسه خودش خانومی شده و

دیگه حتی واسه خوابیدن هم به پستونک نیازی ندارهز

 

 زیبا

 

دخترم تو خیلی راحت و بی هیچ زحمتی پستونک و کنار گذاشتی

و حالا دیگه حتی موقع خوابیدن هم پستونک نمیخوریز

 

زیبا

 

خیلی خوشحالم که بهش وابسته نشده بودیو

برخلاف من که فکر میکردم خیلی اذیت بشی

اصلا برات مهم نبود که پستونک باشه یا نباشه ...

ز

 

زیبادیدی گفتم دیگه خانوم شدی !!!زیبا

 

 زیبا

 

عاشقتم خانوم کوچولوی نازم

از اینکه همیشه با من همراهی و توی همه کارات با آرامشت

منو آروم میکنی ازت ممنونم

 

یه روز تو هم مثل من اینو باور میکنی که :

 

تو بهترین دختر دنیایی

 

 

 

زیبا 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مریم (مامان روشا)
15 مرداد 90 17:52
قربونت بشم که اینقدر خانم شدی آفرین که دیگه پستونک نمی خوری
مریم (مامان روشا)
15 مرداد 90 17:54
قربونت بشم که دیگه خانوم شدی آفرین که دیگه پستونک نمی خوری


مرسی خاله جون
مولود(مامان آنیتا)
16 مرداد 90 11:11
آفرین به انیتا جونم.خب کلا این از خصوصیات آنیتا ها هستش که خیلی خانمن و مهربونخانمی خانم شدنت مبارک
ریحانه
16 مرداد 90 11:16
به به؛ چه خانم ناز نازی جیگری شده آنیتا جون. تینا جونم مرسی که اینقدر حواست به سلامتی خوشگلت هست.
عزیز
16 مرداد 90 18:28
نازگلم من خانم شده مبارک باشه که دیگه پستونک نمیخوری عزیزم ماشااله به شما دخترم خوشحالم سلامت و شاد باشی همشیه قربون اون شکل ماهت برم


مرسی عزیز
مریم
17 مرداد 90 10:09
قربون این دختر ناز نازی بشم
خوشگل خاله
مهربونی از سرو روت می باره
خوشبحال مامانی با این دخملش
دیانا که عادت به انگشت مکیدن داره
تینا جون هنوز نتونستم ترک عادتش بدم و خیلی نگرانم
خیلی وابسته هست
هر شب بعضی وقتها تا صبح توی دهنشه
هیچ راه چاره ای پیدا نکردم
بوسسسسسسسس واسه عسل خاله


مرسی عزیزم ... آخی امیدوارم یه راهی به زودی پیدا کنی گلم
مامان ماهان
17 مرداد 90 20:51
به به مبارکه دخملمون دیگه بزرگ شده خانم شده الهی همیشه خوش باشین بووووووووووووووس
مامان قندعسل
19 مرداد 90 13:13
سلا عزیزم باز خوب تو تونسی انیتا جونو پستونکی کنی من که هرچه تلاش کردم نشد هروقت میذاشتم دهنش محمد شوتش میکرد بیرون


من پشتکارم خیلی زیاد بود !!!!
منا
25 مرداد 90 8:20
قربونش برم من که انقدر ماهه... جیگر کوچولوی خاله ست...


مرسی خاله مهربونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد