ماه من

هجدهمین ماه

1390/5/11 14:15
نویسنده : تینا
374 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عشقم !

 

مامانی امروز وارد هیجدهمین ماه زندگیت میشی

روزها و ماهها برای من در کنار تو خیلی زود میگذرن

تو هر روز بزرگتر میشی و من هر روز از با تو بودن خوشحالتر ....

 

زیبادختر گلم تو الان خیلی کلماتو بلدی

مثل بابایی , مامانی , دد , آب , من , ماه

زرد , آبی ,  هاپو  , ماهی , بع بعی  , بله , نه ,نیست (نس)

تاتی و جوجو (دو دو ) , پر و .....

صدای بیشتر حیوونای صدا دارو هم بلدی

 زیبا

خیلی خوب از روی کارهای ما تقلید میکنی

وفقط کافیه یه بار جلوت یه کاری رو انجام بدیم !!!

 

 

 

 

دختر ناز من تو خیلی کتاب دوست داری

همه کتابات انقدر خوندیشون کهنه و پاره شدن

البته یکی از کتابات که اسمش تاتی کوچولو هاست

رو از همه بیشتر دوست داری

از همه کتابات هم بیشتر پاره ش کردی اما جالبه

اصلا به پاره بودن ورقاش توجه نمیکنی و بازم روزی چند بار به

من نشونش میدی تا بیارمش و با هم عکساشو ببینیم

تو هم ادای نی نیای توی کتابو در میاری

 

زیبا

 

تازه گیها یاد گرفتی دور خودت بچرخی !

انقدر میچرخی که سرت گیج میره و نقش زمین میشی

 

 

هر بار میخوای شروع به چرخیدن کنی منو صدا میکنی

بعد هم از ذوق جیغ میزنی ....

 

 

 

 

 

قربونت بره مامان

دختر قشنگم بیشتر از همیشه دوستت دارم

امیدوارم این ماهو هم با سلامتی و خوشحالی

لحظه های خوبی رو توی خانواده مون تجربه کنیم

 

 

 زیبا

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مولود(مامان آنیتا)
11 مرداد 90 15:26
سلام عزیزم.هجده ماهگی آنیتا جون مبارکایشاا... هزار سالگیش. برای آنیتا جون
سيدمهدي
11 مرداد 90 18:11
█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥ با عرض تبريك ماه مبارك رمضان .آپممم تشريف بياري خوشحال ميشم █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥
عزیز
12 مرداد 90 11:11
عزیزم هیجده ماهگیت مبارک انشااله زیر سایه خداوند سالم وسلامت باشی
دختر عزیزم وقتی تلفن میزنی برام صحبت میکنی هر چند زیاد متوجه نمی شوم چی میگی ولی احساس میکنم میگی دد یعنی بیا پیشم عزیزم ملوسم دلم برات تنگ شده قربونت برم هزاربوس و هزاران ستاره روشن برایت آرزو میکنم


مرسی از آرزوهای قشنگتون
mamane Kian
12 مرداد 90 15:13
mobarak bashe hijdah mahegi anita jooon ,akhey aziiiiiizam malooome ke kheili shirin zaboone ha , az tarafe man beboosesh tina joon


مرسی عزیزم
سيدمهدي
12 مرداد 90 18:17
ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات آپممممممم
مامان محمد جون
13 مرداد 90 18:06
18 ماهگیت مبارک باشه عزیزم
ریحانه
14 مرداد 90 1:16
دلبرکت ایشالا یه روزی 18 ساله میشه مامان تینای با احساس که اینقدر قشنگ واسش مینویسی.
دخملت صدای ماهی هم بلده مامانش؟
آخ من بخورمش گیجی ویجی رفته افتاده رو زمین.
میام میبرمشاااااااااااااااااااااا.


مرسی ریحانه جون ... صدای ماهی رو نه اما هروقت بهش بگی ماهی کو زبونشو در میاره
مامان قندعسل
14 مرداد 90 15:21
18 ماهگیت مبارک قند عسلمالهی هزار ساله شی
مامان ماهان
14 مرداد 90 15:28
18 ماهگیت مبارکههههههههههههههههه عزیزم قربونت برم چقدر ناز شدی آنیتا جونم دوست دارم بگیرمت و بخورمت راستی گلم من با اجازه لینکت کردم
شیما
20 شهریور 90 0:47
قربونش برم.تینا اون عکس بالایی دقیقا مناست.


آره آبجی کلا دخمل خاله مناشه !!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد