ماه من

ماه من !

1390/4/29 15:28
نویسنده : تینا
419 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام ماه من !

 

دختر گلم ببخشید که من همیشه تو نوشتن مطلبات

جا میمونم و بیشتر کاراتو با تاخیر برات مینویسم

خودت که میدونی مامان سرش خیلی شلوغه !!!

 

عزیزم چند وقته یاد گرفتی بگی من

وقتی یکی از وسیله هاتو بهت نشون میدم و میگم

مال کیه ؟

میگی من ...

 

اما قشنگترش اینه که وقتی بابا بهت میگه

خوشگل بابا کیه ؟

عسل بابا کیه ؟

جیگر بابا کیه ؟

انگشتتو میگیری سمت خودتو میگی " من "

زیبا

 

قشنگم از وقتی ماه رو توی آسمون شناختی

هر بار توی کتابات میبینیش کلی ذوق میکنی و میگی ماه

شبا هم هربار میریم بیرون توی آسمون دنبالش میگردی

و اگر ماه نباشه ناراحت میشی ...

 

چند روز پیش عصرکه داشتیم میرفتیم بیرون

تا سوار ماشین شدیم تو هی گفتی ماه ماه

منم هی بهت گفتم که مامان جون ماه فقط شبا

توی آسمونه و الان ماه نیست

اما بعد از چند دقیقه شرمنده چشمای تیزبینت

شدم و دیدم ماه توی آسمونه !!!

 

 زیبا

 

قربونت برم سفید برفیه من

که تو خودت ماه آسمون دنیای منی

واسه همینم هست که ماهو انقدر دوست داری

 

کی میتونه مثل تو شبا با خنده هاش دنیای تاریک منو روشن کنه ؟!

کی میتونه جای مهتاب نگاهتو توی آسمون دل من بگیره ؟!

شک نکن که تو ماه منی و هیچی حتی ماه توی آسمون

هم نمیتونه یه لحظه جای تورو توی آسمون زندگیم بگیره

 

دوستت دارم ماه قشنگم

دختر ملوسم

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مدرسه ی مامان ها
30 تیر 90 17:45
سلام
خدا حفظش کنه
آرزو می کنیم همینطور که با احساس براش می نویسید وجود نازش رو از محبت و مهر و عاطفه ی خودتون سیراب کنید


مرسی عزیزم لطف کردی به ما سر زدی
ریحانه
1 مرداد 90 0:28
تینا جونم بابا اینقدر دل منو آب ننداز،
این دخملت خیلی بلاستااااااااااااااااااااااااااااا.
ببوسش حسابی،
دست خودتم درد نکنه که دخمل به این نازی داری.


مرسی عزیزم خیلیییی لطف داری


مریم
2 مرداد 90 11:31
سلام تینا جون
این ماه آسمونتا ببوس که خیلی دلبری میکنه
وای وای چه عکس خوشگلی داره
قربونت بره خاله جیگرم
چه توصیف قشنگی مامانت از تو کرده تو شبیه ماه یا نه اصلا خود ماهی خاله جون
دوستت دارم


مرسی مریم جون ما هم خیلی تو و دخمل نازتو دوست داریم
مامان آمیتیس
2 مرداد 90 13:11
چقدر آنیتا نازنازی خانم ملوسه ما میبوسیمشششش


مرسی از اینکه به وبلاگ آنیتا سر زدین
mamane Kian
2 مرداد 90 20:20
tina joon in maah dokht khanoome shirin zaboono az tarafe man beboos.to in aksesham kheili kheili shirin oftade,LIIIKEEEE


مرسی رزیتا جونم چشمات شیرین میبینه ممنون از اینهمه لطفت
baba mohammad kiyan kocholo
3 مرداد 90 9:26
salam . dashtam rad mishodam goftam kheili bade adam ta inja biad be to koochoolooye nazaniin ke man manet ta sare kochaton miad salam nadamo fadaye on cheshaye nazet nasham
ishala pesare man ham mese to bozorgo khoshgel moshgel mishe .
khoda hamishe negahdare to dokhtre khoshgelo hameye bacheha bashe amooo jonam


ممنون از اینکه به ما سر زدید بابای کیان ...
مریم (مامان روشا)
3 مرداد 90 16:06
ملوسک خاله نکن اینکارارو میام میخورمتا قربونت بشم به قول روشا خیلی دوستت دارم


مرسی خاله جون ما هم خیلی دوستتون داریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد