ماه من

سلام

1390/5/5 14:49
نویسنده : تینا
309 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گل نازم !

 

مامانی این چند وقته سلام رو یاد گرفتی و میگی " سل ... "

کامل نمیگی اما خیلی شبیه سلامه

مهمتر اینه که همینم از سر من زیاده چشمک

 

 

وقتی با تلفن صحبت میکنی خیلی دیدنی میشی

اول سلام میکنی بعدم میگی دد

و اگه زیاد  کسی قربون صدقه ات بره سریع براش عشوه

غمیش میای که نمیدونم از کی یاد گرفتی

 

 

هرجا دمپایی ببینی باید پات کنی و چند قدم هم راه بری

 

 

روی زانوی چپت یه خال کوچولو داری که خیلی دوستش دارم

تو هم زود خال رو یاد گرفتی و تا بهت میگم خالت کو نشونم میدی

و منتظر میمونی تا من بوسش کنم !

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

دوستت دارم به اندازه آسمون

به اندازه دریا

قد همه دنیا

نمیدونم شاید حتی بیشتر از خدا ...

 

 

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان قندعسل
5 مرداد 90 15:52
سلام عزیزم چه دخملی شده جوجه طلایی خاله...انیتا جون سلتینا جون پدر و مادر و فرزند محبت خداوند هستن در این نقش ها اظهار محبت فرزندمون به ما همون محبت خداون هست به ما نمیدونم منظورم رو متوجه شدی یانه


آره عزیزم متوجه شدم ... مرسی از اینهمه لطفت
مولود(مامان آنیتا)
5 مرداد 90 16:00
عزیزم خدا آنیتا جون رو حفظش کنه برای شما و شما رو حفظ کنه برای آنیتا تا ایشاا... همیشه شاهد رشد و موفقیت هاش باشید تو زندگی
برای آنیتا جان و مادر مهربونش


مرسی عزیزم
ریحانه
7 مرداد 90 1:45
سلام تینا جون،
عزیزم ممنونم که به یادم هستی و سر میزنی.
من حالم خوبه گلم، خیلی زود خوب شدم خدارو شکر.
به دختر ماهت سل برسون.


فدات بشم ایشالا همیشه خوب باشی گلم
سيدمهدي
7 مرداد 90 6:37
با نام و ياد خداوند . سلام. خواهــــــــر گلم آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم هـــــــــــــــــــــــــا خوشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــال ميشم بياي
عزیز
8 مرداد 90 0:03
مهدی جان تینا و آنیتای عزیزم منو ببخشید چند وقتی بود وقت نکردم وارد سایت شوم فدای دخترم نازم بشم که وقتی تلفن میزنید سلام میکنه قروبون عکسهای قشنگش بشم عزیزم توهم مثل دختر عموت روشا دوست داری تا دمپایی میبینی پات کنی پشت سرم میگی دد یا به به عزیزم توخودت یکی از فرشته های خدایی دوستت دارم میبوسمت دخترم
مریم
8 مرداد 90 11:11
سلام آنیتای خوشگل خاله قربون سلام گفتنت عزیز دلم شیرین زبون منم دوستت دارم
سيدمهدي
8 مرداد 90 15:12
سلام.خواهر عزيز. مرسي كه اومدي .ميتونم لينكتون كنم ؟ دختر قشنگتون رو هم ببوسيد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد