ماه من

مهمونی

1390/4/26 13:14
نویسنده : تینا
395 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام زندگی من !

 

مامانی این هفته ما مهمون داشتیم

مامان و بابابزرگ از اصفهان اومده بودن اینجا

این چند روز از صبح سر گرم بودیم و من هم اصلا وقت

نکردم بیام برات چیزی بنویسم

 

 

توی این مدت زیاد به من کاری نداشتی و فقط

وقتی بداخلاق میشدی میومدی پیش من بقیه وقتتو

با بابابزرگت بازی میکردی

بابابزرگ روزی چند بار میبردت ماشین سواری و برات

آهنگای دلخواهتو میذاشت و تو کیف میکردی

 

راستی این ماه نوبت دوره مهمونیای نی نی سایتیمون

به خاله فهیمه رسیده بود

ما مهمونامونو واسه چند ساعتی تنها گذاشتیمو رفتیم

تا تو با نی نی های دیگه باشی و خوش بگذرونی

 

یسنا-آنیتا-آرتین

 

البته عکس گرفتن از شما وروجکا کنار همدیگه خیلی سخت شده

چون همه تون راه افتادین و نمیشه با هم گیرتون آورد

این عکسو هم به زور از 3تاتون گرفتم اما تعدادتون

خیلی بیشتر بود و دیگه نتونستم از بقیه هم عکس بگیرم !

 

 

اینسری به من هم خیلی خوش گذشت

چون دیگه تمام وقت مهمونی تو داشتی با بچه ها

بازی میکردی و خیلی کم یاد من میوفتادی

منم تونستم بعد از مدتها توی جمع دوستام شرکت کنم !!!

 

 

 

خوشحالم که دختر کوچولوی ناز من

دیگه داره بزرگ میشه و از بودن کنار همسن و سالهای خودش

لذت میبره

 

 

 

دوستت دارم عزیزم

به اندازه تمام ثانیه هایی که توی دلم آرزوی بهترینارو

برات دارم که خودت میدونی هیچ ثانیه ای نیست

که برای من توی این آرزو سپری نشه ...

 

  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان فرشته
26 تیر 90 17:59
مامان قندعسل
27 تیر 90 16:52
انيتا جون چه دوستاي خوشگل و با مزه اي داريهميشه خوش باشي عزيزم
مریم
28 تیر 90 10:27
سلام عزیزم خوشحالم که بهتون خوش گذشته راستی چطوری دوره دارین عزیزم ؟ بوسسسسسسسسس برای دخمل طلای خوشگل خاله مریم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد