ماه من

مهمون

1390/4/17 21:13
نویسنده : تینا
312 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گل دخترم !

 

 

 

عزیزم ما دیشب مهمون داشتیم

یکی از دوستای دوران دبستان و راهنمایی مامان که بعد از

اینهمه سال مارو پیدا کرده با خانواده ش اومده بودن خونه مون

 

 

اونموقع ما همیشه به این فکر میکردیم که چی میشه بعدا که

خیلی بزرگ شدیم و ازدواج کردیم بازم بتونیم همدیگه رو

ببینیم و حالا بعد از اینهمه سال با وجود نی نی های نازمون

باز به هم رسیدیم !!!

 

deborah.mihanblog.com

 

خیلی از دیدن دوستم خوشحال شدم به خصوص که اسمش با اسم

خواهر گلم که کنارم نیست یکی بود و هر بار صداش

میزدم منا دلم هری میریخت پایین !!!زیبا

 

تو هم خیلی خوشحال بودی آخه اونا هم یه پسر خوشگل

٤ ساله داشتن که کلی باهات بازی کرد و با هم

خونه رو زیر و رو کردین ...

 

ز

 

از خوشحالیات خوشحالم و برای خنده هات میمیرم

دوستت دارم گل قشنگم

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

faeqeh
17 تیر 90 21:41
وایییییییییییییی عزیزم چه گلِ خوشگلی داری ؟
با بارانِ من دوست میشی؟ به ما هم سر بزنید


مرسی عزیزم از لطفت ... حتما با کمال میل
مامان باران
18 تیر 90 0:18
سلام ممنون که به ما سر زدید و خوشحالم که با شما و دختر گلتون اشنا شدم
ریحانه
19 تیر 90 7:01
یه آدم معروفی گفته:
ما در زندگی شاید فقط یک بار شانس داشتن یه دوست خوب رو داشته باشیم.
دوشت خوب کسیه که حتی اگه ازش دوری مطمئنی که به یادته و به یادشی.



واقعا موافقم ... مرسی عزیزم
مریم
19 تیر 90 13:24
خیلی لذت بخشه در کنار دوست قدیمی
خوشحال شدم عزیزم با یه عالمه تجدید خاطره
مگه نه؟


آره عزیزم واقعا همینطوره
منا
13 مرداد 90 9:49
الهی قربونت بشم آبجی گلم... یه دنیا می بوسمت ،همتا نداری تو دنیا...




فدای تو آبجی کجایییییییی بابا !!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد