ماه من

اینروزها

1390/4/13 17:42
نویسنده : تینا
344 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام فرشته من !

زیبازیبا

 

خوشگلم این چند وقته هر روز بزرگ شدنتو احساس میکنم

هر روز یه کار جدید یاد میگیری و من سعی میکنم تا اونجایی

که میتونم کاراتو برات بنویسم

 

تقریبا هر شب منو بابا میبریمت پارک نزدیک خونه مون

و هرشب تو تا به پارک میرسی دیگه ما رو نمیشناسیو

نمیذاری دستتو بگیرم و فقط میدویی

کاش حداقل مقصدت مشخص بود ؟!

 

 زیبا

 

از تاب بازی کردن توی پارک خیلی خوشت میاد

و وقتی سوارش میشی پایین اومدنت با خداست ...

 

 

مامانی اینروزا دیگه نمیدونم سرتو با چی گرم کنمز

امروز یه ظرف خالی با یه قاشق کوچیک بهت دادم و گفتم

برو به عروسکت به به بده

تو هم که کلا از غذا خوردن و غذا دادن با دستای خودت خوشت

میاد کلی ذوق کردی و حسابی  به عروسکت به به دادی

تازه وسطش قاشقو دهن خودتم میذاشتی

 

بعد هم عروسکتو روی دستات تکون دادیو براش لالایی گفتی

یعنی خوابوندیش ...

 

 زیبا

 

عزیزم تو همیشه از نانای کردن خوشت میومدهز

الان همچنان دوستش داری و تا سوار ماشین میشیم

باید بابایی برات آهنگ شاد بذاره و صداش هم حتما باید زیاد

باشه !!!ز

توی خونه مامان بزرگ اینا هم که نا نای کردن تو خیلی

طرفدار داره و تو هم خوب

اینو میدونی که اونجا با هر آهنگی

نا نای میکنی

زیبا

 

 

 

قربونت بره مامان که انقدر عسل شدی

و همه لحظه های مارو هم با شرینیت خوشمزه کردی

 

 

زیبا

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مریم
14 تیر 90 14:26
سلام عروسک خاله
قربون تو دخمل ناز و خوشگل
تو که دل ما رو بردی با این کار های با مزت نفسی به خدا بوسسسسسسسس برای تو و نانای کردنات


مرسی مریم جون از اینهمه لطقت
منا
15 تیر 90 6:49
نانای کردنشم به خودت رفته! این خاله اش از اول عرضه نانای نداشت! خوب شد از این لحاظ به خاله اش نرفت

مراقبش باش وقتی میرین پارک، یه وقت بدو بدو نره جلوی تاب و سرسره! یا توی خیابون! من از همینجا نگرانش میشم! چه کنیم دیگه، فرشته خاله شه


تو اصلا نگرانش نباش من مثل چسب بهش چسبیدم نمیذارم در بره
مامان فرشته
15 تیر 90 13:21
سلامممممممم تینای نازنینم خوبی ؟
ای جونمممممم خاله قربونش بره که با اون دست های خوشگلش به عروسکش غذا می ده
قربون تاب بازیت برم من
کی بشه گیسو به دنیا بیاد با هم بریم پارک
بوسسسسسس


سلام گلم ایشالا به زودی گیسو جونم میاد و میبریش پارک مرسی از مهربونیات !!!
ریحانه
15 تیر 90 13:27
ای جان،
این خوشگلت خیلی قرتیه مامان تینا.
یه چندتا اسفند آپلود کن تو صفحه اش که من میرم عکساشو ببینم چشمش نزنم.



فدات بشم عزیزم تو خیلی لطف داری
مامان محمد جون
15 تیر 90 16:07
سلام دوست خوبم
با اين توصيفات قشنگت از آنيتا دل ما هم حسابي براش آب رفت تا چي برسه به خودت ،بهت حق ميدم،دخمل قشنگمون و ببوس


مرسی عزیزم
مامان آنیتا کوچولو
16 تیر 90 9:50
سلام.دوست خوبم عکسای کامل از آنیتا آپلود کردم دوست داشتی بیا آنیتا کوچیکه رو هم ببین.انشاا... هر چه زودتر دخمل منم به سن دخترگلت برسه و برای من به این شیرینی نانای نای کنه.صورت ماه آنیتا جون رو ماچ کن


مرسی عزیزم حتما میام میبینم ... امیدوارم دخمل گلت زود زود بزرگ شه و از نانای کردنش لذت ببری
مریم (مامان روشا)
16 تیر 90 12:52
یه دنیا بوس برای خوشگل خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد