ماه من

هفدهمین ماه

1390/4/11 14:40
نویسنده : تینا
330 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عروسک قشنگم !

 

امروز وارد هفدهمین ماه زندگیت میشی

و این یعنی یه ماه دیگه بزرگتر شدی و من خیلی خوشحالم !!!

 

عزیزم دو روز پیش منو بابایی موفق شدیم طی یک عملیات یه کم دردناک

گوشواره های موقتتو با گوشواره های طلات جا به جا کنیم

عزیزم کلا این مقوله گوش سوراخ کردن اصلا دلچسب نبود

 

 

 

اما الان گوشات خیلی خوشگلتر شدن !!!

و من با این یک نکته مثبت دردی رو که هر دومون تحمل کردیم و توجیه

میکنم ... امیدوارم بعدا از این موضوع خوشحال بشی و

گوشواره هاتو دوست داشته باشی

 

زیبا

 

دیروز ما سه نفری رفتیم آتشگاه و بهمون خیلی خوش

گذشت  ...

قبلا که مجرد بودم با دوستام زیاد میرفتیم آتشگاه و اونموقع

هیچوقت فکرشو نمیکردم که ٨ سال بعد با شوهرو دخترم

بازم برم همونجا !!!!

 

زیبا

 

احساس خوبی داشتم از اینکه زمان برام به خوبی

گذشته و حالا یه خانواده دارم که همه جا از بودن در کنارشون

لذت میبرم ...

 

 

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

مامانی از اینکه دخترم شدی و توی همه تنهایی ها و

بی حوصله گیام با هام شریک میشی ازت ممنونم

 

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، بلاگر www.RoozFun.Com

 

دوستت دارم دختر نازم

 

 

عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- bahar22.com ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان فرشته
11 تیر 90 20:31
سلامممممم عزیزم
ای جانم قربون اون گوش های خوشگلش برم من
می بینم که می رین آتیشگاه و خوش می گذرونی
ههههههه
ان شاا... همیشه شاد باشین و خوش بگذره
هواش خوب بود یا اونجا هم گرم بود ؟


مرسی عزیزم جات واقعا خالی بود !!! هواش هم عالی بود
عزیز
12 تیر 90 0:30
آنیتا عزیزم مبارک گوشواره هات باشه دخترم قشنگم گرچه از من دوری ولی همیشه وجودت را درقلبم احساس می کنم ارزنده ترین هدیه خدا به ما امیدوارم سالهای سال گوشواره های قشنگ را بر گوش ببینم و سالم سلامت باشی عشق من


سلام مرسی عزیز ... امیدوارم شما هم همیشه سالم و خوشحال باشید
مریم (مامان روشا)
12 تیر 90 0:42
17ماهگیت مبارک خاله دیگه حسابی خانوم شدی گوشوارهای طلات هم مبارک باشه خوشحالم که از با هم بودن لذت میبرید و بهتون خوش میگذره



مرسی خاله جون ... ایشالا به شما همیشه خوش بگذره
بابا محسن
12 تیر 90 10:12
مبارکه دختر بچه ها گوشواره دوست دارن و این دردها را تحمل میکنن!


فکر کنم ما بیشتر از اونا دوست داریم !!! اون طفلیا هم مجبورن تحمل کنن !
مریم
12 تیر 90 12:31
سلام تینا جون خوبی عزیزم
مبارک باشه گوشواره های دخمل طلا
بوسسسسسسسسس برای دختر خوشگل مامانی


مرسی عزیزم
ریحانه
13 تیر 90 11:55
سلام تینا جون،
ای جان بخورم من دخملتو با گوشواره هاش.
دختر داشتن خیلی کیف داره هااااااا.
مبارکش باشه.


سلام عزیزم پسر داشتن هم کیف داره خالا بذار بیاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد