ماه من

تولد تولد !

1390/4/9 21:59
نویسنده : تینا
341 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام آنیتای نازم !

 

 

مامانی فردا دومین تولد دختر عموت روشاست

ما قرار بود واسه این روز بریم اصفهان خونه شون و واسش

جشن بگیریم اما

همیشه همه چی اونجور که ما برنامه ریزی میکنیم پیش نمیره

 

چند وقت پیش دایی روشا جون توی یه تصادف پر زد و رفت تو آسمون !!!

واسه همین امسال روشای نازمون نمیتونه تولد قشنگشو جشن

بگیره ...

 

 

 

با نوشتن این مطلب خواستم از طرف خودمو تو دختر عسلم

به دختر عموی عزیزت تولدشو تبریک بگم

تا فکر نکنه چون اونجا نیستیم تولدشو یادمون رفته

یا چون امسال نشد که واسش یه تولد خوب بگیریم تولدش

واسه مون کم اهمیت شده

 

 

 

   روشا جون تولدت مبارک 

 

منو آنیتا و عمو واست سالهای سال خوشحالی و شادی و سلامتی

زیر سایه مامان و بابای مهربونت آرزو میکنیم

 

smile

 

روشا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مریم (مامان روشا)
10 تیر 90 2:43
سلام به تینای نازم مهربون ترین زنمو والبته مهربونترین خاله ی دنیا نمیدونم چه جوری ازت تشکر کنم به خاطر تمام خوبیات نمیدونی چقدر خوشحال شدم مطمئنم اگه روشا هم میفمید کلی ذوق میکرد ولی وقتی بزرگ بشه و وبلاک دختر عموش رو بخونه میفهمه چه خاله ی مهربونی داره ممنونم به خاطر همدردی قشنگت امیر هم بیداره و میگه از طرف منم تشکر کن هممون همتون رو دوست داریم


سلام عزیزم ... خوشحالم که خوشحال شدین و خوشتون اومد ... این تنها کاری بود که از دست من برای شما که خیلی دوستتون دارم بر میومد
روشا
10 تیر 90 2:51
خاله تینا مرسی منم خیلی شما و آنیتا وعمو مهدیم رو دوست دارم مرسی که انقدر قشنگ تولدم رو بهم تبریک گفتی هیچ وقت یادم نمیره
واز راه دور همتون رو میبوسم یه عالمه


قربونت برم خاله جون ... ما هم خیلی دوستت داریم ... شرمنده که نتونستیم توی این روز کنارت باشیم
ریحانه
11 تیر 90 12:29
وااای چه زن عموی مهربونی... خوش به حال روشا کوچولو، من داره حسودیم میشه الان.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد