ماه من

مامانی !

1390/4/8 0:03
نویسنده : تینا
315 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام ناناز مامان !

 

زیبا

 

گل من جدیدا خیلی سعی میکنی حرف بزنی و صدای چندتا

 حیوونو هم بلدی در بیاری

 

زیبا

 

زوقتی کتاباتو ورق میزنی اسم هرچیزی رو که میگم بهش اشاره میکنیز

 

 وقتی میریم پارک دیگه سوار کالسکه نمیشی و فقط

پیاده روی میکنی البته رو دور تند !!!

ز

 

قربونت برم که وقتی یه کار بد میکنی

یا وقتی میخوای یه کاری بکنی که خودت میدونی نباید بکنی

انگشتتو میاری بالا تکون میدی و میگی نه نه نه !

 البته این به این معنی نیست که اون کارو انجام نمیدی

یا از انجام دادنش شرمنده شدی ...

 

 

ز 

 

دخترم تازه گیها وقتی خودتو واسم لوس میکنی

به من  میگی مامانی ...

 

زیبا

 

وقتی میگی مامانی یاد اونروزا میفتم که آرزو داشتم یه روز

مامان صدام کنی ز

 

 

 

دوستت دارم مامانی

به همون اندازه که لحظه شماری میکنم تا یه بار

دیگه مامانی صدام کنی

 

 

زیبا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

ریحانه
8 تیر 90 0:56
سلام تینا جون، عزیزم شما خیلی به من لطف داری. دختر عروسکتم به مامانیش رفته اینقدر با محبته. خیلی مواظبش باش چون با این شیرین کاریاش ممکنه خاله ریحانه چشمش بزنه. ممنون به من سر میزنی.
مامان فرشته
8 تیر 90 2:30
سلامممممممممممم عزیز دلم خوبی ؟
قربونت بره خاله با اون مامانی گفتنت
وای اگه گیسو هم به من یه روزی بگه مامان فکر کنم دیگه بمیرم از خوشی
البته دور از جون شما
بوسسسسسسسس


قربونت برم میرسه اونرور عزیزم
مریم
8 تیر 90 9:13
سلام تینا جون عزیزم خوبی آنیتای گلم خوبه خوشگل خاله خودش راه میره خیلی خوبه که ذوق داره برای راه رفتن بالاخره مامانی باید خودشو توی دل شما جاکنه دیگه بوسسسسسسسسس برای دختر نانازی مامانی
مدرسه مامان ها
8 تیر 90 18:16
سلام مامان مهربون خدا فرزند پاک و نازتون رو بهتون ببخشه مدرسه ی مامان ها منتظر نظرات مفید مامانای خوبی مثل شماست
منا
15 تیر 90 6:40
قربون جفتتون بشم من، هم مامانیش هم مامانینیش!

قربون اون انگشتش برم من، که میره بالا تا بگه نه نه نه .... بوس کن اون انگشت نانازشو


قربونت برم آبجی جون ... بوس واسه تو یه دنیااااااااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد