ماه من

دختر مستقل

1390/4/2 18:28
نویسنده : تینا
229 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عشقم !

 

مامانی این چند وقته دیگه نمیذاری من بهت غذا بدم

و دوست داری خودت تنهایی غذا بخوری

هنوز نمیتونی خودت تمیز غذا بخوری ولی از همین

تمیز نخوردنشه که خوشت میاد ...

بعضی وقتا به مامان هم غذا میدی و بعضی وقتا تا میتونی

غذا رو به دور و برت پرتاب میکنی !!!

 

 زیبا

 

وقتی میریم بیرون دیگه دوست نداری من

تو راه رفتن بهت کمک کنم و دستتو بگیرم

میخوای خودت تنهایی هرجا دوست داری بری

 

 زیبا

 

دختر من دیگه دوست داره بزرگ شدنشو

واسه همه چی یادم بندازه تا من همیشه یادم

بمونه که زمان چقدر زود میگذره ...

 

زیبا 

نمیدونی چقدر زود دلم واسه روزهایی که خودم

غذا دهنت میذاشتم و دستاتو مدام توی دستام داشتم

تنگ شده

 

دوستت دارم دختر مستقل من

 با همه استقلال طلبیها و سرکشیهات

که میدونم همه شون اقتضای سنته اما

نمیدونم ازشون خوشحال باشم یا دلگیر

 

 زیبا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

منا
15 تیر 90 6:34
اااااا... من چند وقته مگه اینجا رو چک نکردم!!!! چقدر اینجا چیزای جدید داره واسه خوندن و نگاه کردن!!!

خیلی باهحال بود اینهایی که گفتی... کلی احساس عجیب بهم دست داد


مرسی خاله جون ... با حالی از خودته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد