ماه من

آنیتا و خاله خرسه

1390/3/30 16:28
نویسنده : تینا
322 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عسلم !

 

ما چند روز پیش مهمونی بازنشستگی خاله

مامان دعوت بودیم

خیلی شلوغ بود و تو هم کلی شیطونی کردیز

وقتی هم که خسته شدی ناهار نخورده ما رفتیم

خونه تا تو راحت بخوابی

آخه یه کوچولو از سرما خوردگیت هنوز مونده بود

و تو زیاد حوصله نداشتی

 

زیبا

 

 

اما اونروز یه خاطره قشنگ برام داشت

اونم لحظه ای بود که توی اتاق خاله یه عروسک خرس بزرگEmoticon

دیدی و خیلی از دیدنش هیجانزده شدی

 

 

 

 

نشسته بودی پیشش و هی نازش میکردی

شاید چون بزرگ بود فکر کرده بودی واقعیه !!!

 

 

دوستت دارم و میدونم که توی دنیا

هیچ عروسکی از تو قشنگتر واسه سرگرم کردن یه مادر نیست

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامان باران
31 خرداد 90 1:24
سلام حال شما و دختر گلتون خوبه ممنون که بمون سر زدید و نظر گذاشتید خیلی خوشحال میشم وقتی نظراتون رو می بینم
مامان فرشته
31 خرداد 90 1:26
الهی من قربونش برم که اینهمه مهربونه قربون ناز کردنت بره خاله خوش به حال خرسه بوسسسسسسسسسسسس
منا
31 خرداد 90 7:34
ای جان دلم...

قربونت بره خاله که اینطوری نشستی بغل خرسه! جیگرم... خیلی نانازی

مامانش هم خیلی ماه و مهربونه که هی وبلاگشو تند تند آپ می کنه


مرسی خاله از اینکه تو هم تند تند سر میزنی
مریم
31 خرداد 90 9:33
چه عسلی شده آنیتا جون هزار تا بوسسسسسسسسسس
بابا محسن
1 تیر 90 14:42
چقدر خوبه به عروسک علاقه داره . اونم چه عروسکی ... بابایی یکدونه براش بخر
عزیز
2 تیر 90 0:22
دوستت دارم دخترقشنگم دلم برات تنگ شده عزیز دلم عسل من چرا با مامانت عکس نگرفتی در شمال


مرسی عزیز ... دل ما هم براتون تنگ شده ... با مامانش هم زیاد عکس گرفته
maman rozita
2 تیر 90 12:27
miboosamesh in maloosako
ریحانه
2 تیر 90 15:27
سلام تینا جون. خانمی ممنون به من سر زدی، نی نی هم از اون تو سلام میرسونه.
ریحانه
2 تیر 90 21:26
تینا جون ممنون از لطفت.
دخملت خییییلی نانازه. از اون عروسکه هم عروسک تره.



مرسی عزیزم ... چشمات ناز میبینه
مامان ماهان
3 تیر 90 17:21
به به چه دخمل نازی شده چه خرس خوشگلی داری
مامان فرشته
4 تیر 90 1:46
بوسسسسسسس برای دو تا عزیزای دلم
آنیتا
5 تیر 90 10:04
سلام و ممنون از لینکتون منم آنیتا ناز شما رو لینک کردم برا دختر گلم ایشالا که دوستای خوبی برای همدیگه باشن
مریم (مامان روشا)
6 تیر 90 1:19
سلام خاله جون تو این مدت که من نبودم کلی مطلب داری و من نتونستم بخونم چقدر بلاگت قشنگ شده منم واسه روشا دوست داشتم بذارم ولی چون یه بار خراب کردم دیگه جرات نکردم بش دست بزنم
تینا جان مرسی که تو این مدت از راه دور بهم دلداری میدادی تو همیشه برام بهترین و عزیزترین دوستی میدونم توام این غم روی دلت سنگینی میکنه ایشالا هیچ موقع غم نبینی


قربونت برم مریم جون ... به خدا شرمنده م که نتونستم توی این شرایط بیام و کنارت باشم ... باور این مصیبت واسه همه مون سخته امیدوارم غمی دیگه واسه هیچکس نباشه دوست خوبم ...
مامان فرشته
6 تیر 90 3:31
فکر کنم چشم خوردی تینا جون که دیگه تند تند آپ نمی کنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد