ماه من

وروجک

1390/3/6 18:29
نویسنده : تینا
330 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام وروجک ناز من !

 

مامانی  تو ماهترین دختر دنیایی

و همیشه تو خونه داری به مامانی کمک میکنی

هروقت مامان گرتگیری میکنه تو هم دستمال میگیری

دستتو دست به کار میشی یا

هروقت مامان خونه رو جارو میکنه تو هم بعدش کار مامانو تکرار میکنی

 

 

مامانی فکر کنم خیلی زود باید برات ماشین بخریم

چون رانندگیو خیلی دوست داریزیبا

تا بابایی از ماشین پیاده میشه میپری پشت فرمون و

یا برف پاککن میزنی یا راهنما !

بیشتر وقتا هم با کلیدای بالابر شیشه بازی میکنی 

بابا اینکارتو خیلی دوست داره چون تا بابایی میاد سمت ماشین 

هیجانزده میشی و میپری بغل من

انگار فکر میکنی خیلی کار بدی کردی ...

 

 

قربون این شیطونیات برم وروجکم

که هر کدومشون برای من از عسل شیرینترن

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان محمد جون
7 خرداد 90 0:19
سلام تينا جون
مبارك باشه كار بزرگي كردي حالا دخمل خوشگلمون گوشواره دارم شده كمكم به فكر خريد ماشينم بايد براش باشي آخه پشت فرمون نشستن خيلي بهش مياد ،خونه دارم كه هست ،واي كه چه قدر دوست داشتني ،ببوسش


مرسی عزیزم از اینکه انقدر به آنیتا لطف داری ...
گل پسرمونو ببوس
بابا محسن
7 خرداد 90 8:36
سلام به شما خانواده گرامی . ماشالله به این دختر کدبانو و ناز به نظر من بهترین روش تربیت توی این سن همینه که بچه کارهای بابا و مامانش را تکرار کنه و چقدر قشنگ و با مزه میشن من که بالابر ماشین سمت شاگرد را قطع کردم ... صدای آژیرم همینطور ... دیروز برای اولین بار تونست ماشین را روشن کنه ... فکر کنم باید به فکر چاره باشم کار دستمون نده ...
ممنون به ما سر زدین . مشکل اینه پرهام تا مارا خواب نکنه خودش نمی خوابه ...


مرسی که سر زدین ... حالا که پرهام جون تا همه رو خواب نکنه نمیخوابه پس باید بهش یاد بدین خودش وبشو آپ کنه
صدیقه
7 خرداد 90 11:28

سلام
ماشالله چه دختر نازی
خدا حفظش کنه
...............................
مرسی سر زدی عزیزم
بازم بیا اونورا
دخملیو ببوس از طرف من




مرسی عزیزم ... حتما باز سر میزنم
مریم
8 خرداد 90 14:19
سلام به تینای عزیزم و دخمل طلاش
الهییییییییییییییییی که این دخترها انقدر کنجکاوی میکنن
دیانا هم همینطوری توی همه کارهای من فضولی میکنه
نمیدونم بزرگ بشنم همینطوریه
بوسسسسسسسس برای این دختر کنجکاو


سلام مریم جون ایشالا بزرگ که بشن دیگه کنجکاوی نباشه بیان بهمون کمک کنن !!!
مامان روشا
8 خرداد 90 17:21
خاله جون این کارارو نکن زود میان میبرنتا جالبه این دوتا چقدر کاراشون شکل همه حالا صبر کن دو روز دیگه فرمون ماشین هم ازتون میگیره روشا خیلی رانندگی دوست داره الان یه مدته وقتی توی فرعی میرسیم میشینه روی پای امیر و فرمونو دیگه نمیده به امیر خلاصه می کوبونتمون به درو دیوار تا برسیم خونه


قربونش برم که میکوبونه به در و دیوار ... امان از این دختر عموهاااااااااا
مامان فرشته
10 خرداد 90 2:15
الهی من فدای دستهای کوچولوی خوشگلت برم که تونستی جارو به این بزرگی رو برداری و به مامان کمک کنی
عشق من بوسسسسسسس


مرسی عزیزم ... نوبت گیسو جون هم میرسه به مامانش کمک کنه
منا
15 خرداد 90 2:00
سلام آبجی!

این دخملت حسابی داره دلبری می کنه ها! قربون این کارای خوشکلش برم من! از بس مهربونه این شیطونک، می خواد توی همه چی به مامان باباش کمک کنه!

بوسش کن یه عالمه!


قربونت برم آبجی من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد