ماه من

یه بوس کوچولو

1390/3/9 15:28
نویسنده : تینا
365 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام آبنبات من !

 

خوشگلم خیلی وقته بوس فزستادنو بوس کردنو یاد گرفتی

و از وقتی اینکارو یاد گرفتی مدام اطرافیانتو مورد لطف قرار میدی !

 

به خصوص شبها که میخوایم از خونه مامان بزرگینا برگردیم

و بریم خونه مون مدام جلوی در با پدر بزرگ بای بای میکنی و

براش بوس میفرستی

 

یه کتاب داری که پره عکس نی نیاست

توی یکی از صفحاتش دوتا نی نی دارن همدیگه رو میبوسن

تا اون صفحه رو میبینی تو هم شروع میکنی به بوس کردن

 

 

 

آبنبات من عسل پیش

مزه تو و بوسه هات کم میاره !!!

 

 

 

قربونت برم شیرینم ...

میدونم دیگه این جمله برات خیلی تکراری شده

اما تنها احساسیه که بهت دارم

" دوستت دارم "

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان روشا
9 خرداد 90 16:37
منم دوست دارم خاله یادت نره اینجا اومدی من بوس میخوامااااااااااااااااااا


حتما خاله ... بذار بیایم ...
مامان فرشته
10 خرداد 90 2:14
سلام عزیز دلم
الهی که من قربون اون بوس کردنت برممممممم
یه بوس برای خاله می فرستی تا سرحالم کنی ؟
بوسسسسسسسسس


فدای توخاله مهربون هزارتا بوووووووووس برای تو
maman rozita
10 خرداد 90 16:08
ey jooooonam che shirino mehraboone in naznazi dokhmale shoma :-*


مرسی عزیزم
مریم
11 خرداد 90 14:56
سلام عسل خاله قربون تو دختر که بوس کردنو یاد گرفتی بوسسسسسسسسسس هزارتا برای تو گل دختر خوشگلللللللللللللللللللللللللللللل


مرسی عزیزم ممنون که تو این همه کار میای وب آنیتارو میبینی
عاشق کوهستان
12 خرداد 90 9:08
سلام عزیز
منا
15 خرداد 90 2:04
من الان ضعف کردم! یکی فوری یه دونه بوس به من بفرسته! دارم از هوش میرم! کوش این بوس ما پس؟!


خاله جون اگه ببینیمت انقدر بوست میکنیم که دیگه دلت بووووس نخواد ... خیلی دلم برات تنگ شده ...
منا
17 خرداد 90 8:17
قربونت بشم آبجی قشنگم... تو که عشق منی با اون دختر فرشته ات... هیچ وقت از بوسهای شما سیر نمیشم! باور کن


آبجی زود بیا وگرنه میام اون آمریکارو زیرو رو میکنم که ولت کنه باز برگردی همینجاااااا


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد