ماه من

گوشواره

1390/3/4 18:58
نویسنده : تینا
297 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام نازنینم !

 

عزیزم دیروز روز خیلی خوبی بود

منو مامان بزرگ رفتیم واسه دخترم گوشواره خریدیم

 

این اولین کادوی روز زن برای تو بود !

یه نشونه از زن بودن

میخوام همیشه از اینکه یه جنس لطیف و با احساسی

خوشحال باشی  

 
 
 

 

بعد از ظهر با بابایی و مامان بزرگ رفتیم گوشتو سوراخ کردیم

و الان دوتا گوشواره موقت قرمز توی گوشاته

و نمیدونی اون گوشای کوچولو و سفیدت چقدر با گوشواره

قشنگتر دیده میشن

 

 

منو ببخش اگه دردت اومد ... من با دونه دونه اشکات

صدای ناله قلبمو میشنیدم که داشت خفه میشد !!!

 

 

دوستت دارم دخترم

حاضر نیستم یه لحظه ناراحتیتو ببینم

خوشحالم که یه بار برای همیشه گوشاتو سوراخ کردیمو

از این به بعد میتونی مثل همه دختر کوچولوهای مامانی

گوشواره گوشت کنی  

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

منا
6 خرداد 90 8:17
سلام آبجی جونم...

ببین من نمی دونم تو چی کار می کنی اما من از خوندن این نوشته های تو سیر نمیشم! قشنگم روزت مبارک باشه...البته با یه عالمه تاخیر!

یادته ما سه تاییمون با هم رفتیم گوشمامونو سوراخ کردیم! هی... عجب روزگاری بود! تو هم که هی سوراخ گوشت کیپ میشد! یادته؟!

قربونت بشم... من همه حرفهاتو با دل و جون می خونم... بعضی وقتها الکی اشکم میاد! هی آیدین رو می پیچونم که نفهمه بازم بارون گرفته!

مراقب اون گوشهای خوشگل آنیتا باش... خیلی بوسش کن


سلام آبجی گلم آره یادمه ... قربونت برم که از چشمات بارون میاد !!! منم خیلی وقتا که میام اینجا حرفاتو میخونم همین شکلی میشم !!!
دل به دل خیلی راه داره حتی اگه راهمون خیلی دور باشه
منا
6 خرداد 90 8:40
خوبه کسی نمی تونه از اون مروارید خوشگلهای آنیتا کپی کنه بذاره ... ولش کن! فقط نمی دونم می دونی یا نه.. یه نفر رو پیدا کردم که چیزایی که تو می نویسی رو کپی می کنه تو وبلاگ خودش!!!! فقط لب تر کن برم حالشو بگیرم... کیه این؟! می شناسیش؟! من اصلا خوش ندارم کسی به وبلاگ خواهرزاده جیگر طلای من دستبرد بزنه!

بگذریم...

می بینم که یه چند روز دیگه به سلامتی تعطیله! خوش بگذره! ما هم این دوشنبه تعطیلیم البته حالا بعدا برات کلی حرف دارم تعریف کنم... شاید تو همون تعطیلیای شما

میگم فکر می کنی برای آنیتا بازی آموزشی بگیرم بهتره یا از این چیزای جیگیلی! مثلا خونه عروسکی؟! انقدر فکر کردم دارم هنگ می کنم!

خلاصه مراقب خودت باش بازم بنویس تا من برم ببینم این طرف کیه! امیدوارم خودش با روی خوش اون روی هاپو کومار من رو بیخیال بشه...

فدات بشم.... یه عالمه بوس به روی ماه خودت و آنیتا جونم


ای بابا آبجی جون مهم نیست بذار هرکی میخواد کپی کنه !!! حالا کی هست آدرس بده برم ببینم چی نوشته ؟!!
قربونت برم آبجی واسه آنیتا فقط یه چیز کوچیک بگیر که یادگاری ازت داشته باشه زیاد خودتو اذیت نکن
مامان مسیح
6 خرداد 90 15:27
ممنون عزیزم بابت تعریفتون.... چشاتون قشنگ می خونه
نی نی جونو یه عالمه ببوس


مرسی عزیزم شما هم نی نی رو ببوس
مریم
8 خرداد 90 14:21
سلام و صد سلام
مبارک باشه گوشواره هاش امیدوارم هر چه زودتر خوب بشه و گوشواره های خوشگل گوشش کنین


سلام عزیزم ... مرسی منم امیدوارم زود خوب بشه ...
گوشواره هاش منتظرن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد