ماه من

روز مادر !

1390/3/2 12:36
نویسنده : تینا
349 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام ستاره آسمونم !

 

عزیزم وقتی مامان کوچیک بود معنی روز مادرو نمیفهمید

فقط میدونست که توی این روز باید دختر خوبی باشه و اگه

میتونست یه هدیه کوچیک هم واسه مامانش میگرفت

 

شاید خنده دار باشه اما همیشه دوست داشتم بدونم

مامانم چقدر دوستم داره ؟!!

 

 

 

اما الان همه چی فرق کرده ...

اون دختر کوچولو حالا خودش مامان شده

اونم مامان یه عروسک ناز که هیچی مثل داشتنش واسش

لذت بخش نیست

 

حالا دیگه میدونم مامانم چقدر دوستم داره !!!

و از وقتی مادر شدم خیلی بیشتر دوستش دارم

 

شاید تو هم یه روز بفهمی که من چقدر دوستت دارم

شاید تو هم اونموقع منو بیشتر دوست داشته باشی

 

 

 

قشنگم میخوام بدونی

از اینکه مادر شدم خیلی خوشحالم

و از اینکه مادر یه دخترم  یکی از جنس خودم

خیلی به خودم میبالم

 

میخوام بدونی

مامان یه لحظه بی تو دنیارو نمیخواد

و همه دنیارو با یه لبخند تو عوض نمیکنه

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد 
موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

 

آرزومه یه روز بدونم که مادر خوبی برات بودم

که بدونم

با همه بد اخلاقیام

بی حوصله گیام

غرغرکردنام

تو منو دوست داری ... مثل یه مادر ... مثل یه دوست  تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد 
موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

 

 

 

روز مادر مبارک !

 

با عشق به همه مادرها

 

به همه زنها

 

به همه کساییکه روحشون از جنس خداست

 

از جنس عشق

 

  تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد 
موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان فرشته
2 خرداد 90 12:49
سلام عزیز دلم قربون اون عروسک نازت برم من
روزت مبارک باشه دوست عزیزم
دوستتون دارمممممممم بوسسسسسس


ما هم دوستتون داریم ... به خصوص اون گیسوی عسلو !
مریم
2 خرداد 90 14:40
سلام تینای عزیزم
آنیتا جونم چطوره ؟ خوبه

چقدر با احساس و قشنگ با دخمل نازت حرف زدی
منم روز مادر را بهت تبریک میگم امیدوارم که همگی لیاقت مادر بودن را داشته باشیم
با تمام غرزدنا و گلایه ها بوسسسسسسسسس برای آنیتای گلم


مرسی مریم جون ... روز شما هم مبارک عزیزم
مامان محمد جون
2 خرداد 90 16:43
سلام تينا جون
خوندن مطالب قشنگت يه حس خوب بهم داد حس قشنگ مادر بودن واينكه چه قدر دلم برا مامانم تنگ شده،متاسفانه من از مامانم دورم و اين شب قشنگ رو مجبورم دورادور بهش تبريك بگم مطلب قشنگت من و برد به دوران كودكيم ،برام دعا كن هر چه زودتر توفيق كنار مامانم بودن رو بدست بيارم،اون دخمل نازت ببوس،روزت مبارك


مرسی عزیزم... وقتی میگی توفیق کنار مادر بودن میفهمم چی میگی منم چند سال تو شهر غریب بودم میدونم دور از خانواده بودن چقدر سخته
امیدوارم هر چه زودتر تو هم به مرادت برسی عزیزم
مامان روشا
2 خرداد 90 17:41
سلام خیلی قشنگ نوشتی چقدر این جمله ها واسم آشنا بودن یاد قدیما به خیر که کلی با هم پچ پچ میکردیم روز تو مامان مهربون هم مبارک


آره واقعا یادش به خیر ... مرسی از لطفت
روز تو هم مبارک عزیزم
مامان مسیح
3 خرداد 90 12:31
سلام عزیزم.... خیلی زیبا و دوست داشتنی نوشتی.. جونم دخمل ناز نازی روزت مبارک
زينب عشق مامان و بابا
3 خرداد 90 12:38
سلام روز مادر مبارك
maman rozita
4 خرداد 90 20:42
vay che mamane ba ehsasi ,roozet mobarak bashe azizam va hamintor gooshvare dar shodane dokhmale naazet


مرسی عزیزم . ممنوم که سر زدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد