ماه من

یه عالمه دندون !

1390/2/31 18:49
نویسنده : تینا
316 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام خانومم !

 

جیگر طلای مامان بازم دندون در آورده ...

اونم چندتا با هم !!!

دیگه حساب کتاب دندونات از دست من در رفته قشنگم

 

میدونم که بازم این روزا حوصله نداری و لثه های دخترم

باز دارن اذیتش میکنن

بازم مامانی دلش میخواد همه دردو بلاهای عالم سرش

بیادو تو رو ناراحت نبینه

 

 

 

 گل من

یه کم دیگه بگذره همه دندونات در اومدنو

از داشتن مرواریدای به این سفیدی و قشنگی

تو هم مثل مامان خوشحال میشی

 

 

دوستت دارم

هم خودتو هم اون دندونای کوچولوتو که وقتی میخندی

دلم از دیدنشون ضعف میره

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مریم
1 خرداد 90 14:12
سلام به تینا جون و دخمل نازش عزیز دلم میدونم چه روزهای سختی رو می گذرونین
چون دوران دندون در آوردن دیانا برام تداعی میشه
از خدا میخوام هر چه زودتر از این شرایط رها بشه و بدون درد سپری بشه آمین
مراقب کوچولوی نازمون باش


سلام مریم جون مرسی از دعای قشنگت ... آمین
مامان محمد جون
1 خرداد 90 14:45
سلام تينا جون
خيلي وقته منتظر مطالب قشنگت بودم اما هر بار به وب آنيتا جون سر ميزدم ياداشتات همه كد دار شده بود و نمي تونستم بخونم خوشحالم دوباره مي تونم باهت در خاطرات دختر گلت شريك باشم ،ببوسش


مرسی عزیزم ... خیلی لطف داری ... منم خوشحالم که تو خاطرات دخترم با ما همراهی و منم میتونم تو خاطرات محمدجون شریک باشم
مامان مسیح
1 خرداد 90 16:02
الهی دندوناش زودتر و بدون درد در بیان تا دخمل نازمون...اذیت نشه .. ای جونم ...
گل ماشالله...


مرسی عزیزم
مامان فرشته
2 خرداد 90 12:50
ای جانمممممممم عزیز خاله مرواردیهای سفیدت مبارککککککک بوسسسسسس


مرسی عزیزم ...
مامان روشا
2 خرداد 90 17:43
بازم دندون خاله... مبارک باشه


آره اونم چندتا با هم ! مرسی خاله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد