ماه من

الو

1390/2/31 13:41
نویسنده : تینا
335 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم !

 

مامانی تو عاشق تلفنی !

انقدر که تا حالا چند بار گوشی خونه مامان بزرگینارو خراب کردی

البته نگران نباش چون بابابزرگ درستش کرده...

خوش به حالت آخه

مامان بزرگو بابا بزرگ انقدر دوستت دارن که هرخرابکاری

هم بکنی براشون مهم نیست

چند روز پیش هم تلفن ثابت خودمونو از روی میز انداختی و

حالا دیگه شماره نمیندازه

البته اینهم اصلا مهم نیست ...

 

اینم یه عکس از دخترم در حال الو کردن !

 

 

مامانی این چند وقته که راه افتادی خیلی خوب شده

دیگه هرجا دوست داری میریو همش نمیخوای بیای بغل من

دیروز که با بابایی ٣تایی رفته بودیم پارک کلی روی چمنا قدم زدی و

کیف کردی

 

 

دیگه از کارات برات بگم که : 

هر وقت ما میخوایم ماهواره ببینیم انقدر دکمه روشن و خاموش

ماهواره رو میزنی تا آخر ما پشیمون میشیم

البته اینکارو با خودت هم میکنی

هروقت واست سی دی میذارم هی دستگاهو خاموش و روشن

میکنی و بعدم مامانو دعوا میکنی

آخه فکر میکنی من دارم اذیتت

قربونت بشم با این شیطونیات ....

 

راستی میخوام یه عکس برات بذارم تا همه دنیا بدونن

دخمل من حتی با حجاب هم از همه قشنگتره !!!

 

 

 

یادت نره دوستت دارم ...

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان مسیح
31 اردیبهشت 90 12:20
سلام... خوبین ؟ ممنونم که به ما سر زدین... امیدوارم همیشه شاد و خندون و با نی نیه نازتون خوش باشین..
مامان مسیح
31 اردیبهشت 90 16:06
اوه... شکلک اشتباه ارسال شده... راستی دخمل نازمون چه خوشگله با حجاب !


مرسی عزیزم لطف داری
مامان روشا
31 اردیبهشت 90 17:05
نازی چقدر بزرگ شده ماشالا قیافشم تغییر کرده از طرف من و روشا ببوسش . از بس روشا روزی صد مرتبه آنیتا میگه و هر کاری می کنه یه جور به آنیتا ربطش میده همیشه به یادشیم راستی قضیه ی پچ پچ چی بود چرا پاکش کردی؟


پچ پج خیلی خصوصی بود واسه همین پاکش کردم ! روشارو ببوس که انقدر آنیتارو دوست داره
مامان فرشته
2 خرداد 90 12:51
وای خاله قربون اون شال سرکردنت بره
خدا ان شاا... این مادربزرگ پدربزرگ مهربون رو برات نگه داره بوسسس


مرسی خاله مهربون ... خدا گیسو جونو برات نگه داره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد