ماه من

آنیتای خوشگل

1390/2/22 18:15
نویسنده : تینا
407 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگلم !

 

عزیزم جدیدا معنی خوشگل شدن رو میفهمی

قبلا اصلا نمیذاشتی گلسر به موهات بمونه اما الان تا میگم آنیتا چه خوشگل شدی

دیگه دست بهش نمیزنی و سریع آیینه رو نشون میدی یعنی ببرمت جلوی آیینه

تا خودتم ببینی که چه خوشگل شدی ...

 

 

 

 

 

چند روز پیش که خونه مامان بزرگ اینا بودیم یه عینک آفتابی از توی اتاق پیدا کردی

و دادی به من که برات بزنم ...

 

 

 

 

عسلم به چشم مامان و بابا از تو خوشگلتر

توی این دنیا پیدا نمیشه

 

Hello
Kitty

 

 در هر حالت و هر شرایطی تو برای من بهترینی

هر روز که میگذره بیشتر میفهمم که چقدر

عاشقتم ...

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان فرشته
24 اردیبهشت 90 14:43
الهی من قربون اون عکس های خوشگلت برم نفسمممممممم


مرسی خاله مهربونم
mona
30 اردیبهشت 90 22:17
inesh be khode khodet rafte!!!

az bachegi hamishe doost dashti ya gole sar bezani, ya har chizi ke ehsas mikardi khoshgelet mikard...

yadesh be kheyr, ....

migam behesh eynak kheyli miyada! rasti maman inaye aidin ke bargardan iran az tarafe man ye surprise miyaran baraye Anita jigar (va sayerin albate)...


قربونت برم آبجی ... میدونی که هیچی سوپرایزی جای دیدنتو نمیگیره !
پس خودتو بده برامون بیارن !!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد