ماه من

بازی

1390/2/19 15:51
نویسنده : تینا
422 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عسل مامان !

 

جیگرم نمیدونی چقدر شیطون شدی و از اون مهمتر نمیدونی

که من چقدر شیطونیاتو دوست دارم

 

سری پیش که خاله شیما اومده بود خونه مامان بزرگ تو با ارمیا

رفتی توی کمد رختخواب های خونه مامان بزرگ بازی کردین

از اون به بعد کمد رختخوابها و بازی کردن توش واسه تو یه عادت شده

شایدم چون تورو یاد ارمیا همبازی خوبت میندازه انقدر دوستش داری

 

 

 

میدونی مامان هم وقتی کوچیک بود خیلی از بازی تو کمد رختخوابهای مامان بزرگش

خوشش میومد واسه همین اینکارت واسم خیلی قشنگه یاد آوریه خاطرات خودمه

 

 

آنیتا در حال بازی توی کمد

 

راستی بجز بازی توی کمد از بازی با دمپاییای مامان بزرگ هم خیلی خوشت میاد

قبلا نمیتونستی اونارو پات کنی فقط میذاشتیشون روی پات یعنی پات کردی

اما این چند روزه خیلی تلاش میکنی تا بتونی پاهای کوچولوتو بکنی

توی دمپاییها والبته موفق هم میشی

3D 

 

 

 

قربون خودتو اون دنیای ساده ی قشنگت برم که توش میشه

با یه دمپایی خوشحال شدو با یه کمد ساعتها خندید

 

 

 

 

مرسی که منو توی دنیای قشنگت راه میدیو توی شادیهات شریکم میکنی

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان روشا
20 اردیبهشت 90 14:43
سلام الهی قربونت بشم دلم یه ریزه شده واست خیلی دوست دارم


سلام خاله مرسی ... دل ما هم خیلی تنگ شده ... سعی میکنیم این ماه حتما بیایم اونطرفا
مامان محمد جون
20 اردیبهشت 90 15:45
واي كه چه قدر اين دختر گلت شيرين شده منتظر مطالب جديدتم


مرسی عزیزم لطف داری گلم
زينب عشق مامان و بابا
22 اردیبهشت 90 17:01
خدا دختر بانمكتون رو براتون حفظ كنه از جانب من يه بوس آبدار بكنيدش


مرسی از لطفتون مرسی از اینکه به وبلاگ آنیتا اومدین
mona
30 اردیبهشت 90 22:10
salam... man dir nakardama! ye dafe oomadam ina ro khoondam amma chon akhare shab bood majboor shodim bekhabim, comment nazashtam rooshoon! akhe midooni man ba comment alamat mizaram ke ta koja ro khoondam! yadete, khodet ye doone dampayi ghermez dashti ke maman bozorg barat az nemidoonam koja avorde bood, hatta vaghti behet koochik shode bood be zoor pat mikardi! komode rakhtekhabha ro ham ke nagooooo! hamoonjayi ke to khorakiyato ghayem mikardi?! bad mogheye ghayembooshak man az khejaleteshoon dar miyamadam?! dokhtar nanaze mano hesabi booos kon... enghadr ke loppash gol bendaze
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد