ماه من

دختر مهربون

1390/2/16 17:01
نویسنده : تینا
357 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربونم !

 

مامانی وقتی تازه به دنیا اومده بودی

شیر خوردن تو واسه من اونموقع خیلی دردناک بود و

بعضی وقتا تو شیر میخوردی و من گریه میکردم

یه بار که داشتی شیر میخوردی تا مامان شروع کرد به گریه کردن یه اشک

از گوشه چشمت اومد پایین !

 

 

از اون به بعد من دیگه وقتی شیرمیخوردی گریه نکردم چون فهمیدم

دختر کوچولوی من با همه کوچیکیش یه دل به بزرگی دریا داره

و دلش نمیخواد مامانشو ناراحت ببینه

 

 

  

همیشه تا یه مدت هر چند کوتاه هم منو نبینی

تا میای بغلم خودتو محکم بهم میچسبونبو سرتو میذاری روی شونه م

 دهنتو باز میکنی میزنی به صورتم یعنی

داری مامانو بوس میکنی

هروقت یه چیزی میخوری و خوشت میاد ازش توی دهن مامان هم میذاری

 

 

 

دیشب که داشتیم از بیرون میومدیم توی راه حواست نبود و دستتو محکم

زدی توی چشم مامان

بعدش مرتب منو نگاه میکردی ببینی من ناراحتم یا نه

 

 

قربون همه مهربونیات برم دختر مهربونم

که با دستای کوچولوت مامانو ناز میکنی و با اون لبای خوشگلت

بوسم میکنی

آخه تو نمیدونی که مامان هیچوقت نمیتونه از تو ناراحت بشهniniweblog.com

 

 

 

دوستت دارم عزیزم ....

و ازت ممنونم به خاطر دل دریاییت که هر روز مامانو تو محبتاش غرق میکنه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان فرشته
16 اردیبهشت 90 1:27
سلام عزیز دلم
الهی قربونشششششششش بره خاله که بچم اینهمه مهربونه
فدای مهربونیاش برم من


سلام دوست خوبم ... مرسی عزیزم ...
mona
16 اردیبهشت 90 20:36
elahi ghorboone in mehrabooniyash beram man...

baraye hamine ke migam bache khoobe dokhtar bashe, chon dokhtara eyne ayine eshghe madaro behesh barmigardoonan

az on tike ke neveshte boodi har chi khodesh mikhore khoshesh miyad be to ham ide kolli khosham oomad!...

in aksaro az koja peyda mikoni kheyli jigiliyan! adam khoshesh miyad beshine ye dor in aksa ro negah kone! hamashoon ham be matlabet rabt daran! kheyli bahali abji kooochool


سلام آبجی گلم مهربونیاشم به تو رفته
مامان فرشته
18 اردیبهشت 90 3:07
بوسسسسسسسس
مریم
18 اردیبهشت 90 10:51
سلام تینای عزیزم ببوسسسسسسسسسس این دختر مهربونو عزیز دل خاله بوسسسسسسس
رخساره
19 اردیبهشت 90 11:55
همیشه درپی بهترینها باشید . به ما سر بزنید .....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد