ماه من

بع بعی

1390/2/14 21:47
نویسنده : تینا
391 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام زندگی من !

  

مامانی دیروز همه دوستامون رفتن پارک

با اینکه سری پیش خیلی به هردومون به خصوص به تو خوش

گذشت اما اینسری مامان اصلا حوصله نداشت و ما نرفتیم

ببخشید که به خاطر خودم تفریحتو ازت گرفتم

( یه مامان پشیمون )

 

البته چون از وقتی هوا خوب شده من هر روز چند بار میبرمت بیرون

یه کم بدعادت شدیو همش میخوای بیرون باشی

الان چند روزه که وقتی از بیرون برمیگردیم نمیخوای بیای خونه !

واسه همین شاید از این به بعد کمتر ببرمت بیرون

البته اگه خودم طاقت بیارم چون منم مثل تو خیلی ددرو دوست دارم نیشخند 

 

 

عزیزم دیروز منو تو از صبح خونه مامان بزرگ بودیم

و تو اونجا مرتب راه میرفتی و میوفتادی اما به روی خودت نمیاوردی

 

راستی دیروز از بابا بزرگ یه چیز جدید یاد گرفتی

بع بعی میگه :

بع بع .........  niniweblog.com

  

قربونت برم که انقدر حیوونارو دوست داری

و هر چی به اونا مربوط میشه رو زود یاد میگیری

 

 

 

دوستت دارم از همه دنیا بیشتر

که تو خودت دنیای منی و من بی تو این دنیارو نمیخوام

 

 

میخوام همیشه کنار تو باشم

میخوام همیشه دلواپس باشم

میخوام همیشه عاشق باشم

میخوام همیشه مادر باشم

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان شیما وحدیث
15 اردیبهشت 90 2:45
سلام مامانی خوبی ،عیب نداره آدم بعضی وقت ها یه حالتی میشه که بیشتر دوست داره تو خونه بمونه .این بچه های ماهم که همش ددری هستن .
به ماهم سربزن


سلام مرسی عزیزم ... حتما سر میزنم
mona
16 اردیبهشت 90 20:29
ey val... inesh dige kamelan be khodet rafte! chon khale moo hichvaght dada ro kheyli doost nadasht.. albate restooran jaye khodesh ro dasht!

gofti babai... man asheghe in babaiye kolah ghermezi shodam! kheyli namak bood!

ghorboone in dokhtare bahoosham beram ke dare in seda haro be in zoodi yad migire


مرسی آّبجی جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد