ماه من

عشقولیای آنیتا

1390/2/11 19:37
نویسنده : تینا
951 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عشقم !

 

آنیتای من امروز 14 ماهت تموم میشه و میری توی 15 ماه !

خوشحالم که دیگه خانومی شدی واسه خودت

 

توی این 14 ماه خیلی چیزها بوده که دوست داشتی و

بعد از مدتی ازشون خسته شدی

اما این چیزایی که برات مینویسم تقریبا دوست داشتنشون

برات ثابت شده

 

 

 

خوراکیها :

niniweblog.com

 

بستنی از هر نوعش که باشه

دنت

کاکائو و شکلات

چوب شور ... درازشو بیشتر از مدلهای دیگه دوست داری

بیسکوییت ترد

گندم و برنجک

ماکارونی

خورشت قورمه سبزی

از میوه ها هم خیارو خیلی دوست داری

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

آنیتا در حال خوردن گندم و برنجک و تماشای جیمی نوترون

 

اسباب بازیها : کتابهای نی نی دار و حیوانات

بازی با حلقه هات

دالی بازی

تاب بازی

توپ بازی

قلقلک بازی یه خصوص شبا قبل از خواب

پیتیکو پیتیکو رو پشت بابایی

بازی با تلفن

بازی با هر وسیله سیم دار

بازی با وسایل آشپزخونه به خصوص قابلمه

کلا بازیو دوست داری اگه توش ریخت و پاشم باشه دیگه توپه

راستی بازی توی کمد رختخوابها رو جدید یاد گرفتی و عاشقشی

 

 

رقصیدن از کارهای محبوبتهniniweblog.com

  از کارتون هم خیلی خوشت میاد اما جیمی نوترون یه چیز دیگه ست

مسواک زدنو هم خیلی دوست داری بعضی وقتا یه ربع مسواک

تو دهنته و باهاش بازی میکنی niniweblog.com

 ما اکثر شبا میبریمت بیرون تا ماشین سواری کنی و

روحیه ت عوض شه

تا بابایی از ماشین پیاده میشه زود میری سر جاش پشت فرمون میشینی 

niniweblog.com

 یکی از کارهای روزمره ت رفتن سر لباسشویی و سرک کشیدن توشه

 

آنیتا در حال بررسی ماشین لباسشویی

 

کابینتها هم همینطور البته همشون رو اجازه نداری باز کنی

کشوهای تخت و کمد خودت رو هم هر روز حداقل 1 بار خالی میکنی

و مامان جمع میکنه

 

راستی حیاط خونه مامان بزرگینارو هم خیلی دوست داری

با پیشی و جوجو هایی که بعضی وفتا توش میبینی و ذوف میکنی

 

 

دخترم تو خیلی دختر شجاعی هستی اما از بعضی چیزا میترسی

ترسناکترین چیز برای تو بخارشو ست و از زنگ تلفن اتاق مامان بزرگ هم

بعضی وقتا میترسی

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد 

 

عزیزم خوشحالم از بودنت

از همه شیرینی که با خودت به زندگی یکنواخت من آوردی

 

دوستت دارم ...

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان محمد جون
13 اردیبهشت 90 12:28
سلام تينا جون
از اينكه به ما سر زديد ممنون ،من هر وقت به وب محمد جون سر ميزنم به وب آنيتا جونم سر ميزنم و مطالبش و ميخونم ،كاراش خيلي با مزه است اميدوارم هميشه از شيريني هاش بنويسي منتظر مطالب جديدت هستم


سلام .. مرسی عزیزم ... از اینکه به وبلاگ آنیتا سر میزنی ممنونم ... امیدوارم شما هم لحظه های خوبی رو با محمدجون سپری کنی و برای ما تعریف کنی
مریم
13 اردیبهشت 90 13:40
سلام تینای عزیز چه توصیف قشنگی از کارهای دخمل طلات میکنی ببوسش


مرسی عزیزم لطف داری بوس
خاله مریم
13 اردیبهشت 90 16:25
قربونت برم که انقده بامزه شدی با اون عکسای قشنگت عاشقتم خاله


مرسی خاله مریم جون از اینکه اومدی وبلاگ آنیتا
ما هم عاشقتونیم
مامان فرشته
14 اردیبهشت 90 3:35
سلام تینای مهربونم خوبی ؟
وای قربونش برم من که بچم اینقدر با سلیقه است
خاله فدای رقصت بشه نازنینم
بوسسسسسسسس


سلام عزیزم ... مرسی از لطفت
ایشالا رقصیدن گیسو جونم
مامان قندعسل
14 اردیبهشت 90 12:49
انیتا جون 14 ماهگیت مبارک
mona
16 اردیبهشت 90 20:23
chera man hamishe bayad dir biyam inja, akharin nafar besham?!

az oon kesho khali kardanesh kheyli khosham oomad, bacham har rooz mire oonja ha ro migarde ta shayad ye chize jadid peyda kone ehtemalan!!!!

inke az chizaye simdar khoshesh miyad ham baz be khalash rafte! faghat ye chizesh be khalash narafte, oonam doost dashtane ghorme'sabziye!!!

migam emsal ham nashod ke beshe, sale dige yavashaki ye kam soozan bezar sare sofreye haftsin, man yadam miyad ye sal gozashtam, hala nemidoonam in sale akhar bood ya ghable oon... be har hal emtehanesh zarar nadare


آبجی حتما امسال سوزن میذارم !!!! امیدوارم جواب بده .../
عزیز
20 خرداد 90 17:53
آنیتا جان عزیز خوشگلم گر چه از من دوری ولی همشیه درقلبم هستی ماه من دوستت دارم قربون اون دندونای کوچولوت برم با اون خنده شیرینت تو و دختر عموت را خدا به ما داده و کلبه ما را روشن کرده همه بچه هانازند روشا و تو عزیز همه لوسند و شما دو تا ملوس همه شیرین و شما ها شکر وهمه قندند شما عزیزای من عسل دوستتان دارم دلم برای تو که دوری تنگ شده یک عالمه بوس از طرف من و باباجون برای تو سالم و سلامت باشی عزیزم


مرسی عزیز مهربون ... دل ما هم براتون تنگ شده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد