ماه من

شیطونی

1389/12/25 13:20
نویسنده : تینا
377 بازدید
اشتراک گذاری


 

سلام خوشگلم !

 

عزیزم از وقتی چهاردستو پا میری مدام

از روی زمین آشغالا رو پیدا میکنی و بعضی وقتا

چشم مامانو دور میبینیو میخوریشون !!!

 

البته اکثر مواقع به مامان هم تعارف میکنی ...

 

اینم یه عکس از مراسم تعارف آشغال توسط آنیتا :

 

 

عسل من وقتی میخوای خودتو واسه مامان لوس کنی

زود لالا میکنی

حتی اگه روی سرامیکا باشی ...

 

 

عاشقتم به خصوص وقتی لوس میشی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

شیما
26 اسفند 89 15:03
سلام
خوبی؟آنیتا بهتره؟
من که دارم دق میکنم از دست ارمیا ...

یکی هم نیست به دادم برسه

دلم برای اون جوجت خیلی تنگ شده ...ایندفعه می خوام یه کیک خوشگل براش درست کنم.

فدای اون لوس کردناش...بوس بوس



قربونت برم آبجی ... مگه ارمیا چیکار میکنه ؟!

ما هم خیلی دلمون براتون تنگ شده زود بیایید دیگه
مامان فرشته
26 اسفند 89 16:01
ای جانمممممممممممممم قربونت برم می خورمتا عزیز دلمممممممممممممم بوسسسسسسسس به منم اشغال تعارف کن جیگرم تا غش کنم از خوشی


مرسی مامان فرشته عزیزم ... خوشحالم میکنی میای وبلاگ آنیتا رو میبینی

نی نی نانازتو از رو دلت به جای من ببوس
مامان غزل
27 اسفند 89 10:03
چه نی نی نازی.بوووووس


مرسی لطف دارین
منا
28 اسفند 89 7:56
قربونت برم! یکمی از اون آشغالها به خاله هم میدی؟! من عاشق اون آشغالی هستم که تو با دستای کوچولوت از روی زمین برمیداری!

قول بده برای خاله هم نگهداری باشه؟!


فدات بشم خاله ش ... به تو باید گل تعارف کنه ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد