ماه من

چهارشنبه سوری

1389/12/25 12:56
نویسنده : تینا
342 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام عشق مامان !

 

دومین سالیه که تو توی این روز کنار مایی

و تنها چیزی که واسم توی این روز پر سرو صدا

مهمه آرامشته !

 

امسال مثل پارسال ما هیچ برنامه ای واسه چهارشنبه

سوری نداریم

آخه تو هنوز کوچیکیو ممکنه از این سرو صداها اذیت بشی

واسه همین ما فقط با ماشین توی خیابونا چرخیدیم و

خدارو شکر زیاد از آتش بازی خبری نبود

 

چند روزه که ما سرما خوردیم !!!

وتو اولین باریه که سرما میخوری

تمام شب نمیتونی خوب بخوابی چون بینی کوچولوت

کیپ شده و روز هم اصلا نمیتونی

شیر یا غذا بخوری

 

امیدوارم زود خوب بشی عزیزم

چون هیچی مثل سلامتی تو برام مهم نیست

 

 

راستی سال دیگه حتما خودمون چهارشنبه سوری برات

آتیش روشن میکنیم تا حسابی بهت خوش بگذره

پس تا سال دیگه حسابی بزرگ شو تا بتونی

از روی آتیش بپری

 

دوستت دارم دختر گلم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

منا
28 اسفند 89 7:58
ما امسال باز هم چهارشنبه سوری نداشتیم، بس که از آسمون سیل جای بارون میومد!!!

اما من مطمئنم سال دیگه آنیتا کلی آتیش بازی می کنه! (مواظبش باشی ها!!!) براش از طرف من فشفشه بخر...


فدات بشم آبجی جون ... حتما براش میخرم ! امسال هم براش خریده بودم استقبالش زیاد بود !!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد