ماه من

اشاره

1389/12/15 19:00
نویسنده : تینا
362 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام دوست داشتنی من !

 

مامانی چند وقته که یاد گرفتی با انگشت اشاره ت

جایی رو که میخوای ببرمت یا چیزیو که میخوای بهت

بدم بهم نشون میدی

 

آخه نمیدونی چقدر کیف داره نگاه کردن به اون انگشت

کوچولوت که باهاش اشاره میکنی

 

از چیزایی که خیلی بهشون اشاره میکنی یکی لوستر

 آشپزخونه ست یکی هم بادکنکایی که واسه تولدت

زدیم به سقف که چون دوستشون داری

هنوز جمعشون نکردیم

 

امروز خیلی تلاش کردم تا بتونم از اشاره کردنت عکس

بگیرم

 

میخوام بعدا که بزرگ شدی بیام اینو ببینم و

مثل الان کیف کنم

 

 

هیچ قندی مثل تو شیرین نیست

دوستت دارم شیرینم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

منا
20 اسفند 89 6:50
مثل اینکه اشتباهی نظرم روی این رو روی اون یکی پستت دادم!...

* چی گفتم! دقت کردی؟!


قربونت برم آبجی اشکال نداره منم زیاد قاط میزنم
مرسی که مرتب میای اینجا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد