ماه من

آخرین روزای سال

1389/12/28 15:14
نویسنده : تینا
337 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام مامانی !

 

باورمون بشه یا نه امسال هم داره تموم میشه

واسه من سال خوبی بود

پر از لحظه های تکرار نشدنی در کنار تو

واسه تو هم سال خوبی بود

پر از شیطونی و خوشحالی

 

این روزا زیاد میبرمت بیرون

آخه خیابونا پر از هیجان عیدن

میخوام تو هم از دیدن اینهمه آدم هیجانزده بشی

با اینکه خریدامون خیلی وقته تموم شده

از اینکه تورو ببرم بیرونو تو با دیدن بچه ها خوشحال بشی

ذوق میکنم

 

عزیزم امیدوارم آخر سال خوبی داشته باشی

و مثل مامان خوشحال و امیدوار به سال جدید بری

و سال دیگه هم برات مثل امسال پر از سلامتی و خوشحالی باشه

 

کاری بجز دوست داشتن تو

من بلد نیستم !!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان فرشته
29 اسفند 89 17:52
بر ما سالی گذشت بر زمین گردشی و روزگار را حکایتی امید که آن کهنه رفته باشید به نکویی و این تازه بیاید به شادی سال نو مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد