ماه من

بدون عنوان

1391/1/29 17:01
نویسنده : تینا
399 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عسلکم !

 

نمیدونی اینروزا چقدر از مصاحبتت لذت میبرم

آخه همش داری سخنرانی میکنی عزیزم

مدام میگی این چیه ؟

اون چیه ؟

بعدم خودت شروع میکنی به توضیح دادنو کلی

مامانو روشن میکنی ...

عزیزم از بعد از تعطیلات هوا یه مقدار گرم شدو

منو تو هر روز پارک بودیم و بعضی روزا هم خونه پدربزرگ

که همش به گشت و گذار توی حیاط میگذشت

اما الان چند روزه که بازم هوا سرد شده و بارون

بهاری یه سره میباره و تو هم نمیتونی بری پارک یا توی

حیاط واسه همین همش توی فکر پارکی و

وقتی داری با خودت حرف میزنی هی میگی میرم پارک سرسره بازی !

چندشب پیش شام دعوت بودیم خونه مامان بزرگ مامانی و

اونجا کلی همه رو با حرفاتو کارات سرگرم کردی

و همه کلی ازت تعریف کردنو

منم کلی از داشتنت خوشحال ....

اوشب خاله مامان برات لاک زد

من تا حالا به دستات لاک نزده بودم چون میترسیدم بخوریش

اما وقتی دیدم انقدر ذوق کردی پشیمون شدم

فردا صبحش تا از خواب بیدار شدیو چشمت به ناخنای دست و پاهات افتاد

به بابا گفتی ببین چگد خوشدل شده !!!!

 

 

امروز صبح با یکی از دوستای دوران دانشگاهم

حرف میزدم که خیلی خونه شون بهمون نزدیکه اما تا حالا

 ٣ سال بود که همدیگه رو ندیده بودیم

خیلی دوست داشت تورو ببینه و امروز ما ظهر رفتیم اونجا

تو هم حسابی توی خونه شون دنبال اسباب بازی گشتی

و هیچی پیدا نکردی !!!

خیلی دختر خوبی بودی و همش سرت با خودت گرم بود

ما هم که دوستای قدیمیییییییی

کلی حرف زدیمو دلمون باز شد ...

ziba

 

 

 

 

 

 

امیدوارم دلت همیشه پر از احساس شادی باشه

و لبات پر از زیبایی لبخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

سیدمهدی
26 فروردین 91 21:19
سلام مدتی بود که از دنیای نت زده شده بودم از سال جدید دوباره دارم مینویسم اومدم هم خبر بدم هم حالی ازتون پرسیده باشمرمز هم که نداشتم


سلام ممنون از حضورتون و احوالپرسیتون
منا
26 فروردین 91 21:33
فدای اون لاک ناخنات بشه خاله... بیا خودم تازه یه لاک اناری خریدم، بزنم به ناخنای کوچولوت...

فدای اون خوشدل گفتنت بشم من... مامانش یادتون رفت شب بیاینا! اشکالی نداره، فردا صبح یا فردا شب بیاین اگر کار نداشتین ... بوووووووووووووس گنده


فدات بشم آبجی خونه نبودم ببخشید
الانم که اومد نیستی
بابای ملیسا
26 فروردین 91 22:35
با سلام . کلبه کوچیک و مجازی ملیسا خانم با عکسهای جدید و قشنگش روشن و زیباتر شد . لطفا اگر قدم رنجه کردید و تشریف آوردید ، لف کنید و قشنگترین شعر ، قشنگترین حرف دل ، قشنگ ترین آرزو ، قشنگترین دعا ، خلاصه قشنگترین چیزی رو که می تونید به ملیسا هدیه بدید رو دریغ نکنید و تو قسمت نظرات بهترینها رو برای دوردونه حقیر بنویسید . ممنون میشم . تمام این دعاها و آرزوها ، نصیحتها و حرف دلها یک روزی می شن چراغ راه ملیسا .


ممنون از حضورتون
حتما ...
مامان ماهان
27 فروردین 91 0:24
سلام گلم هوای بهاریه دیگه نمیشه بهش اعتماد کرد
آنیتا جووووووووووووووون ناخنهات خیلی خوشدل شده
خودتم که ماه هستی بووووووووووووووووووس


سلام دوست خوبم
مرسی از لطفت
نسترن(مامان نیروانا)
27 فروردین 91 1:21
ای جونم که اینقدر لاک دوست داری عسلم...کاشکی تینا جون از دست و پاهای خوشگلش عکس برامون میذاشتی...دوست دارم فرشته کوچولو


واقعا راست میگی عزیزم کاش از دستو پاهاش عکس میگرفتم حتما اینکارو میکنم مرسی از ایده خوبت
مامان عسل
27 فروردین 91 12:14
اي جونم عزيزم که انقدره شيرين زبوني اتفاقا ما هم چند روزي که هواها خوب بود سعي کرديم زياد بيرون بريم و پارک ولي اين روزا هوا حسابي بارونيه ايشالا هميشه بهتون خوش بگذره و گردش هاي خوب خوب برين


مرسی عزیزم
مامان گیسو
28 فروردین 91 1:07
سلام عزیزم خوبی ؟
آنیتا جونم من قربون خودت و ناخن های خوشگلتتتتتتتتتت
عزیز شیرین زبونم



سلام عزیز دلم
مرسی خاله جوووون
مولود
29 فروردین 91 0:46
سلام. وای چه نازی کرده خانمی با ناخناش
عزیزم که چقد لاک به ناخنای این دختر بچه ها میاد از بزرگترا هم قشنگتر میشه دست و پاشون
در ضمن ماشاا... چه خوشدل شدی عزیزم


مرسی عزیزم لطف داری
مریم(مامان روشا)
30 فروردین 91 12:19
سلام بالاخره تونستم نظر بذارم نمیدونم چرا باز نمیشد به هرحال :
خاله تو جیگی منیا... روشا هم عاشق لاکِ ولی عموت نمیذاره منم وقتی هی میگه یه ذره ذره دلم آب میشه براش لاک میزنم ولی قرقرای عموت هم میشنوم
این گلها مال گل خودم


به عمو بگو اگه نذاره لاک بزنی میام یه ساعت دیواری براش درست میکنماااااااا
دخترو همین عشقا دیگه ... کفش پاشنه دار ! النگو و گردنبندو لاک و رژلبو ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد