ماه من

کفشدوزک

1390/9/18 13:59
نویسنده : تینا
550 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیز دلم !

 

 

مامانی چند روز پیش مامان بزرگ و بابا بزرگ از اصفهان اومده

بودن اینجا و برات یه هاپو و یه ماشین لباسشویی آوردن

 

 

 

که تو هر دوشونو خیلی دوست داری

البته از اونجایی که از کوچیکیت

عاشق لباسشویی بودی اونو بیشتر دوست داری

 

 

 

روز عاشورا عمو اینا

هم اومدن تهران و ما هم رفتیم پیششون

تو و روشا کلی با هم بازی کردین

به خصوص بازی محبوب تو  :

" بدو بدو "

 

بعدم با هم رفتیم دسته ها رو دیدیم و

تو از دیدن پرهای علم ها که رنگی بودن و تکون میخوردن

 کلی ذوقزده میشدی و چند بار از خوشحالی جیغ زدی !

 

از دیدن گوسفندهای قربونی هم

     خیلی خوشحال شدی و همش با چشم دنبالشون میکردی

 

 

              روز خوبی بود عزیزم .............

 

 

ziba

 

به خصوص برای تو که انقدر بازی کرده بودی

که دیگه چشمات باز نمیموند

و از خستگیت معلوم بود که خیلی بهت خوش گذشته

 

دیشب هم خاله آرزو با آوین

اومده بودن خونه مامان بزرگینا ما هم رفتیم تا تو بتونی

 با دوستت بازی کنی

 

اول که اومدن آوین خواب بود 

تو خیلی منتظر موندی تا بیدار شد و با اینکه

کلا آوین خانوم خیلی خوش اخلاق نبود اما تو خیلی 

باهاش خوب بودی و همه اسباب بازیاتو میدادی بهش تا خوشحال

بشه و وقتی داشت میرفت بهش میگفتی دوستت دارم !!!

 

 

دختر ناز مامانی

چند وقت پیش یه تراش قدیمی پیدا کردم که نمیدونم

مال کیه و چه جوری اومده خونه ما ؟!

اما مهم اینه که تو خیلی دوستش داری

چون وقتی درشو باز میکنی یه کفشدوزک توش میبینی

که دست و پاش تکون میخوره و تو خیلی هیجانزده میشی

 

 

از وقتی اونو دیدی روزی چند بار دلت براش

تنگ میشه و میاریشو بوسش میکنی !!!

 

 

 

 

بهش میگی :

 " تفشدوسک"

بعدم میگی دوسش دارم !!!

 

 

 

        منم خیلی خیلی دوستت دارم خوشگلکم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مامان عسل
19 آذر 90 8:55
خيلي دوستت دارم خاله واقعا ماه هستي و همينطور مهربون


مرسی خاله جونم شما هم خیلی ماهو مهربونی
بابای مهرسا
19 آذر 90 13:36
دستشون درد نکنه که هدیه اوردن واسه خوشکل خانم

امیدوارم همیشه لبتون خندون باشه


ممنون همچنین شما ...
مامان محمد جون
19 آذر 90 23:23
سلام عزیزم
گل خاله باز مامانی یه عالمه از شما تعریف کرد و منم مثل همیشه ته دلم بهت آفرین گفتم ,لباسشوییتم خیلی قشنگه دست مامانجون و بابا جونت درد نکنه با این هدیه قشنگشون,میبوسمت


مرسی عزیزم
خیلی لطف داری
عمه زینب دانیال
20 آذر 90 16:18
سلام
از وبلاگ ماهم دیدن کنید.


سلام
حتما
كتي
20 آذر 90 20:48


براي آنيتاي عزيزم


مرسی عزیزم
afshin
20 آذر 90 22:54



آیا برای شب یلدا آماده شدید


انار و خربزه و آجیل شب چله را فراهم کردید


زود باشید که داره کم کم دیر میشه ها


شب چله بزرگ و زاده شدن میترا خجسته باد


یلدا واژه ای سریانی است به معنای میلاد یا تولد


** خداوند نگهدار ایران باد ** سر بزن .....


ممنون ...حتما
mamani helena
21 آذر 90 15:29
salam azize khale bah bah mobarake che khoshkele ghorbone on harf zadanet besham khale


salam azizam
mersi
مریم(مامان روشا)
21 آذر 90 16:04
سلام عزیزم قربون بشم با اون بدو بدو کردنت
اسباب بازیات مبارک باشه عزیزم
ما هم خیلی دوست داریم خوشگلکم


سلام خاله جون
مرسی ما هم عاشقتونیم
مامی مائده
21 آذر 90 16:19
ماشالا چقدر شیرینی تووووووو بخورمتتتتتتتت


مرسی خاله جون
شکلات مامانی وباباش
21 آذر 90 16:25
سلام عزیزم ممنون که به ما سر میزنی سوغاتی های خوشگلتم مبارک میبوسمت عزیزم



ممنونم عزیزم
مامان محمدجان
21 آذر 90 17:59
سلام عزیزم
عزاداریهاتون قبول باشه
من عاشق احساسات پاک فرشته کوچولوهام
تینا جون خیلی خوشم اومد که انیتا این جمله رو خیلی به کار میبره:دوستت دارم
چه جوری یادش دادی؟


سلام عزیزم
ممنونم
من خودم خیلی این جمله رو تکرار میکنم و هر وقت بهش چیزی میدادم میپرسیدم دوستش داری ؟ اونم زود یاد گرفت
مامان آنیتا
21 آذر 90 18:26
خوشحال شدم که با وبلاگتون آشنا شدم اسم دختر منم آنیتاست . به ما هم سر بزنین


منم از آشناییتون خوشحالم
حتما سر میزنم
آرام
21 آذر 90 18:54
چه دختر خوبی!چه مهربون!چه قدر هم نازه!آدم دوست داره بخورتش!!
عزیزم یادت نره29آذر بهم سر بزنی خوشگل خانم!


مرسی دوست نازم
باشه سر میزنیم امامگه چه خبره ؟! .......
مامان دیانا
22 آذر 90 12:39
تینا جونم عزاداریهاتون قبول باشه
من که نمیگذاشتم دیانا گوسفند ها رو موقع قربونی ببینه
راستی اسباب بازیهاشم مبارک باشه


ممنونم منم قبل از قربونی گذاشتم گوسفندارو ببینه لحظه قربونی رو که خودمم نمیتونم ببینم چه برسه به آنیتا !!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد