ماه من

بیست و دومین ماه !

1390/9/12 15:09
نویسنده : تینا
689 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عزیزم !

 

 

مامانی اینروزا خیلی زود میگذرن

همه شون پر از خاطره های قشنگ برای من

پر از تجربه های جدید برای تو ...

خوشحالم که یکماه دیگه هم خوب و خوش

کنار هم گذروندیم

و لحظه های شادی ازش تو خاطرمون ثبت شد...

میدونم

تو بزرگ میشی و دل من واسه خاطره های بچگیت

کوچیک میشه !!!

 

 

قشنگم

اینروزا یاد گرفتی بگی

عالمه دوستت دارم

و در طول روز چند بار به من و بابا

و مامان بزرگ و بابا بزرگ میگی و دلمونو آب میکنی

 

 

 

چند روزه که نمیخوام رو هم یاد گرفتی و

وقتی چیزی و یا کاری و نمیخوای از ته دلت میگی

"نمیخوام "

 

از هر چیزی واسه سرگرم کردن خودت استفاده میکنی

و خیلی وقتا خودت با عروسکات مشغول میشی

 

 

دیروز داشتی با یکی از عروسکات بازی میکردی

و لیوانت رو میبردی سمت دهنشو میگفتی بخور دلستره !

بعدم میگفتی نه ! نمیخورم !

 

 

امروز هم یکی از قابلمه هاتو آورده بودی

توی آشپزخونه و بهم میگفتی

آنیتا غذا بپزه ...

 

قربونت برم که انقدر کدبانویی آشپز کوچولوی من !!!

 

 

الان ٥ تا رنگ رو هم بلدی :

 

 

زرد

 

سبز

 

قرمز

 

آبی

 

صورتی

 

 

البته اگه توی تمرکز نباشی و حواست پرت باشه

بعضیا رو اشتباه میگی

 

تازه گیها وقتی میخوای سی دی محبوب با نی نی رو

برات بذارم میگی شوبول میخوام ...

(اسم یکی از شخصیتهای توی کارتون شوبوله)

 

روسری سر کردنو هم خیلی دوست داری

خیلی هم بهت میاد !

 

 

 

دوستت دارم عشقم

 

امیدوارم این ماه هم به خوبی پشت سر بذاری

و تمام لحظه هاش برات قشنگ و آرامش بخش باشن

 

ziba

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان محمد جون
12 آذر 90 16:18
سلام عزیزم
آفرین به این خانم کوچولوی باهوش و خواستنی
بووووووووووووووووووسسسسسسسسسس


سلام دوست خوبم
ممنونم از محبتت
مریم(مامان روشا)
12 آذر 90 17:00
سلام خوشگل خاله 22 ماهگیت مبارک آفرین به این همه پیشرفت کلی خانوم شدیا
پست عروس شدم رو خوندم ایشالا عروسیت خاله دعا کن ما باشیم تا خوشگلترین عروس دنیارو ببینیم



سلام خاله جون
مرسی ایشالا عروسی روشا و آنیتا
مامان الینا
12 آذر 90 23:54
ای جانم چه دختر با حجابی داریم ما خدانگهت داره


ممنون
بابای مهرسا
13 آذر 90 0:11
افرین به دختر خوشکل و باهوش

خدا نگهدارش باشه



ممنون همینطور مهرسا جون .....
كتي
14 آذر 90 20:15
اي جونم با اون روسريتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
قلبونت بشم كه خانوم شدي هزار الله اكبر ماشالله
بوسسسسسسسسسسسس


ممنونم لطف داری گلم
مامان نسترن
14 آذر 90 20:34
افرین به شما دختر گل وباهوشم.چقدر با اون روسری با نمک شدی


مرسی عزیزم
مامان عسل
16 آذر 90 9:02
آفرين به اين دختر ناز و باهوش
آنيتا جون به قول خودت منم عالمه دوستت دارم


مرسی عزیزم
دل به دل راه داره
mamani helena
16 آذر 90 19:14
salam azize khale che naz shodi ba rosari


سلام مرسی
مامان سارا
17 آذر 90 8:43
موش موشك. چقدر ناز و بامزه شدي با روسري.خيلي ناز و بامزه اي دخترك باهوش.
مامانش از طرف من و سارا يه بوس آبدار كن اين دختر ناز ماماني رو


ممنونم عزیزم
حتما ... یه دنیا بوس برای سارا و مامانش ..........
مامان ماهان
17 آذر 90 15:41
وااااااااااااااااااای خیلی ناز و خوردنی شدی با اون روسری خوشگلت
یه بوس خوشگل و آبدار هدیه به آنیتا جون جونی


مرسی عزیزم
مامان کیان
18 آذر 90 1:42
کوچولوی خوشگل و باهوش خاله چقدر روسری بهت میاد عزیزم . هزار تا بوووووس


مرسی عزیزم
مامان دیانا
22 آذر 90 12:37
عاشقتم عزیزم با اون روسری سرکردنت
خیلی نانازی شدی بوس برای هلوی خودم


مرسی مریم جونم خیلی لطف داری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد