ماه من

عروس شدم !

1390/9/8 14:27
نویسنده : تینا
651 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عروس کوچولوی قشنگم !

 

 

عزیزم مامان بزرگینا توی خونه شون چند تا رومیزی قلاب بافی سفید

کوچولو دارن که از وقتی که تازه راه افتاده بودی تا الان جزء اسباب بازیهای

محبوبتن و هر بار میریم اونجا باید برشون داری و بندازیشون روی سرت

 

اما جدیدا وقتی میندازیشون روی سرت بلند میگی :

عروس شدم !

 

عشق من نمیدونم تا عروس شدنت من هستم یا نه

اما مطمئنم که تو خوشگلترین و خواستنی ترین

عروس دنیا میشی ...

 

ziba

 

بعضی وقتا که لباس جدید میپوشی

یا یکی از شالهای مامانو پیدا میکنی و سرت

میکنی میگی مامان خوشگل شدم !

 

اگه یه چیزی بخوری که خیلی دوست داری مثل بستنی

میگی اومزه ست یعنی خوشمزه ست !

 

 

 

من که از شنیدن حرفات سیر نمیشم عسلم

 

 ziba

 

اینروزا چند تا جمله پر کاربرد داری

مامانی بیا دیگه !

دستم بگیر !

 

اعتراف میکنم که از شنیدن جمله دستم بگیر

یکمی گریزونم چون خیلی عواقب قابل توجهی برای

دست گیرنده داره

 

دنیای زیبا 

 

از جمله اینکه با شما بیاد و بشینه توی تختت !

یا اینکه کتاباتو بیاره و همه رو برات بخوونه !

یا اینکه باکل اسباب بازیهات باهات بازی کنه !

 

قربونت برم که این جمله رو بیشتر از همه

به مامان میگی

اونم روزی چند بار ....

 

ziba 

 

دیشب که با بابایی رفته بودیم برات لباس بخریم

اونجا یه عروسک آویزون کرده بودن که تو از اول تا آخر

داشتی بهش علاقه نشون میدادی

من تا حالا ندیده بودم که واسه یه اسباب بازی انقدر

ذوق کنی و دوستش داشته باشی

بابایی هم که همش حواسش به شما بود

و فهمیده بود که از عروسکه خوشت اومده برات خریدش

 

zibaتا رسید به دستت بغلش کردی و چسبوندیش به صورتت !

و کل دیشب دستت بود و هی میخوابوندیشو

خودتم کنارش میخوابیدی ...

 

آنیتا و عروسکش

 

خوشحالم که خوشحال شدی

 

ziba

 

هیچی به اندازه خوشحالیات واسم ارزش نداره

 

دوستت دارم عروسک قشنگم

 

 

 ziba

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مامی مائده
8 آذر 90 17:08
نه تنها مادرزن میشی ایشالا مامان بزرگ هم میشی خانمی


مرسی عزیزم ... امیدوارم
مامانی فری
9 آذر 90 10:04
وب قشنگی داری خوشحال میشم به وب من سر بزنی و با نظرت منو خوشحال کنی درخواست یک مادر بزرگ


ممنونم حتما بهتون سر میزنم
چه مامان بزرگ خوبی
بابای مهرسا
9 آذر 90 13:53
ممنون از حضور شما

مطلب جالبی نوشتی


منم ممنونم از حضور شما
ممنون از لطفتون
آرام
10 آذر 90 11:35
دختر خیلی خوشگلی
خیلی نازه
به من هم سر بزنید


ممنونم لطف دارین
حتما
mamani helena
10 آذر 90 14:13
salam vay chera nabashi enshala navatam aros ya damad mikoni.vay kheili naze ba on khoshgel harf zadanesh


مرسی عزیزم امیدوارم
آرشیدا کوچولو
10 آذر 90 14:25
وای عروسک خوشکل کوچولو عروس فسقلی به ماما بگو بزرگ میشم عروس هم میشم


مرسی خاله جون
مولود
10 آذر 90 16:33
قالب نو مبارک
وای وای به این دلبری آنیتا جون که با این کاراش علاوه بردل مامان باباش دل ما رو هم بردهو آفرین به سیاستش واسه اینکه چجوری وقتی از یه عروسک خوشش بیاد چجور علاقه اشو نشون میده،عزیزم فدات شم که چقدر ناز و دلبری تو


مرسی عزیزم خیلی لطف داری
بچه های این دوره زمونه خوب بلدن چیکار کنن !!!
faeqeh
10 آذر 90 23:43
ایشالا راست راستی عروس بشی با بودن همه اونایی که دوسشون داری و دوسِت دارن آنیتا جونم


ایشالااااااااااااا
ممنونم عزیزم
مامان نسترن
11 آذر 90 10:08
ای جونممممم،چه عروسی بشه این خوشگل خانوم
عروسکت مبارکت باشه عزیزم


مرسی عزیزم لطف داری
مامان محمد پوریا
11 آذر 90 13:07
سلام گلم امیدوارم نی نی آنیتا خانم رو هم بغل کنی و اونم بهت بگه دستمو بگیر .
الهی خیلی این بچه ها شیطون و زرنگن میدونن چکار کنن که بهشون نه نگی



سلام عزیزم ممنون
پوریا جونمو ببوس
مامان محمدجان
11 آذر 90 21:23
سلام عزیزم دلم
فدای اون لهجه ی خومزه ات
عروسک خوشگلت مبارک عروس خانوم


سلام عزیزم
ممنون از لطفت
مامان دیانا
12 آذر 90 14:33
سلام عروسک خوشگلش مبارک باشه کاشکی من جای آنیتا بودم چه بابا و مامان مهربونی
عزیزم انشاا... عروسیتو ببینیم عسل خاله
بوسسسسسسسسسس برای دو نازنین


ممنونم عزیزم
خیلی لطف داری هم به من هم به آنیتا

مامان عسل
16 آذر 90 9:05
اي جونم که انقدر شيرين و دوست داشتني هستي
ايشالا هميشه خوشحال باشي عزيزم


مرسی عزیزم
مامان ماهان
17 آذر 90 15:43
چه عروس خوشگلی میشه دخمل ما
عزیزم عروسیشو که ببینی هیچ الهی نوه دار شدنت رو هم ببینی


ممنونم عزیزم لطف داری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد