ماه من

عسلم

1390/9/22 15:19
نویسنده : تینا
522 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام گل نازم !

 

 

عزیزم چند شب پیش ما برای شام مهمون داشتیم

تو از صبح منتظر بودی تا مهمونامون بیان و

چون بهت گفته بودم نی نی میخواد بیاد کلی هیجانزده

بودی و مرتب میگفتی با نی نی بدو بدو !

یعنی با نی نی بدو بدو بازی کنم

 

هر چی مامان بهت گفت که نی نی هنوز نمیتونه راه بره

باورت نمیشد تا اینکه مهمونامون اومدن و دیدی

واقعا نمیتونه بدو بدو کنه !

 

 

الهی فدات شم که کلی از صبح امیدوار شده بودی

که یه همبازی قراره بیاد

 

 

 

البته روژینو خیلی دوست داشتی و حیووناتو

آورده بودی و دونه دونه میدادی دستشو

و همش با تعجب بهش نگاه میکردی !

اما خب انتظارت از نی نی یه همبازی واسه دویدن بود ...

 

 روژین کوچولو

 

دیروز صبح که بازم مامان تنبل خوابالو بود و

در برابر بیدارشو های تو خودشو میزد به اون راه

تو یه چیز قشنگ بهش گفتی

 

" عسلم "

 

باورش واسم خیلی سخت بود که تو به مامانی بگی عسلم

 

 

نفهمیدم چطوری از جام پریدم و بعدش

 انگار نه انگار که خیلی خسته بودمو دوست داشتم

بازم بخوابم !!!

 

 

 

ازت ممنونم مهربونم

به خاطر تمام لحظه های قشنگی که بهم میدی

واسه همه ابراز علاقه های کودکانه ت که صادقانه بهم

میبخشیشون

واسه همه دلگرمی ای که از نگاههای قشنگت میگیرم و

نمیتونم با هیچی عوضشون کنم ...

 

     

 

دوستت دارم عسلم

 

خوشحالم که تو رو دارم

و با داشتن تو انگار همه دنیا رو دارم

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان نسترن
22 آذر 90 18:12
ای جونم عزیزم با این شیرین زبونیت،امیدوارم همیشه خوش و خرم باشی خاله جون


مرسی عزیزم
مامان محمدجان
23 آذر 90 0:30
ماشالله هزار ماشالله
خیلی بهت غبطه میخورم تیناجون ...
چه احساساتی داره این وروجککککککککککک



فدات بشم عزیزم مطمئن باش محمد جان هم به حرف بیفته همینقدر احساساتی میشه
مامان محمد جون
23 آذر 90 11:00
سلام خوشگل خاله
با اینکه حضوری ندیدمت دیگه حالا با تعریفای تینا جون شاید بتونم خوب تصورت کنم از اون دسته کوچولو هایی هستی که اونقدر شیرین زبونن که آدم میخواد درسته قورتشون بده(حتما حالا میگی آخیش خوب شد مامان محمد جون منو ندیده)شما خودت واسه همه عسلی خوشگل خانمی


سلام عزیزم
مرسی دوست مهربونم خیلی لطف داری

مامان الینا
23 آذر 90 12:06
عزیزخاله نازی بااین شیرین زبونی هات


مرسی
مامان ماهان
23 آذر 90 16:50
قربونت برم با این شیرین زبونیهای خوشگلت
عزیزم دوست دارررررررررررررررررررررررررم


ما هم دوستتون داریم عزیزم
مامان نیلای
23 آذر 90 17:15
زبونشم مثل نگاهش شیرین


مرسی عزیزم...
آرام
24 آذر 90 20:16
دختر کوچولو ایشاالله همیشه این قدر شاد و خندون باشی.
برای 29 آذر منتظرتم تا با اون زبون بچه گونت بهم تبریک بگی گلم.


چشم حتما
مامان محمد پوریا
25 آذر 90 16:40
وای خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمتو یه ماج گنده از لپت بگیرم


ما هم همینطور
آریانا
25 آذر 90 22:25

وای چه بزرگ شده دخمل طلا

حسابی بموچش تینا جون


مرسی عزیزم حتما
مامان زهرا نازنازی
28 آذر 90 2:51
شادی هاتون مستدام


مرسی ...
مامان عسل
1 دی 90 9:53
نازي خاله قربون اين شيرين زبونيات


مامی مائده
3 دی 90 12:27
خدا واستون حفظش کنه این خانم کوچولوی دوست داشتنی رو


ممنونم عزیزم خدا همه نی نیارو واسه پدر مادراشون حفظ کنه
منا
3 بهمن 90 9:53
دلم برات تنگ شده آبجی...


دل من بیشتر آبجی ... باور کن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد