ماه من

عاشقتم !

1390/8/29 16:05
نویسنده : تینا
521 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عشق من !

 

 

عزیزم چند روز پیش نمایشگاه اسباب بازی بود

و قرار بود عمو پورنگ و امیرمحمد که خیلی دوستشون داری

هم اونجا باشن

 

منو بابایی به عشق اینکه تو بتونی اونها رو از نزدیک ببینی

بردیمت نمایشگاه

خیلی شلوغ بود و انقدر اسباب بازی و بچه اونجا بود

که سر آدم گیج میرفت

 

 

 

بابایی هم واست اسباب بازیهایی رو که مامان پیشنهاد

می داد می خرید و تو کلی خوشحال بودی

فقط تنها ایرادش این بود که به جای عمو پورنگ و امیر محمد

فقط یه عکس بزرگ ازشون اونجا بود !!!

 

ما با همون عکس ازت عکس انداختیم...

والبته واسه همین عکس هم کلی توی صف بودیم !

 

 

 

 

 

راستی اونجا یه کارت به اسم خودت برات گرفتیم

 

توی هفته اول به دنیا اومدنت بابایی برات حساب باز کرده

اما این اولین باریه که به حساب نی نیا هم کارت عابر بانک صادر میشه

 

از این به بعد میتونی تنهایی بری خرید و هر چی دلت

میخواد واسه خودت بخری !!!

 

 

 

عزیزم یکی از جمله هایی که زیاد از مامان و بابا میشنوی

"عاشقتمه"

 امروز صبح تو هم بی مقدمه چند بار به من گفتی عاشقتم !!!

انقدر خوشگل میگی که هر بار دلم میخواد تا ابد همین یه

حرفو تکرار کنی ....

 

 

چند شب پیش هم داشتیم با هم بازی قبل از خوابمونو

اجرا میکردیم که بهت گفتم:

 دوستت دارم کاش تو هم به من بگی دوستت دارم !

هنوز جمله م تموم نشده بود که گفتی:

دوستت دا.... 

 

نتونستی کامل تلفظش کنی اما

این عاشقانه ترین جمله ای بود که توی عمرم شنیده بودم...

 

 

دوستت دارم مهربونم

تنها عاشقی که هیچوقت از دیدن چشمات

از بوسیدن دستات

و از نوازش موهات سیر نمیشه .......

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

كتي
29 آبان 90 21:40
سلام تيناي گلمممممممم
مرسي كه به وبلاگ جوجوي ما سر زدين
بوسسسسسسسسسسسس برراي انيتاي عشق
با اجازه لينكتون ميكنم


سلام عزیزم منم ممنون که به ما سر زدی عزیزم منم لینکتون میکنم
faeqeh
30 آبان 90 10:50



مامان نسترن
30 آبان 90 19:25
سلام عزیزم،ممنونم از لطفتون
امیدوارم کوچولوی نازتون همیشه سالم و شاد باشه
من با اجازتون لینکتون میکنم


سلام عزیزم
لطف میکنی منم لینکتون میکنم
بابای مهرسا
1 آذر 90 1:42
سلام ...مرسی که جویای حال نی نی ما هستی ..حالش خوبه ممنون۰...اسباب بازی های جدید مبارک ...موفق باشید


سلام خواهش میکنم
امیدوارم هرچه زودتر خوب بشه
ممنونم
مدرسه ی مامان ها
1 آذر 90 14:56
سلام مامان عزیز
از حضور شما در مدرسه ی مامان ها سپاسگزاریم، بهتون تبریک می گیم
شما به عنوان یکی از مامان های فعال ماه گذشته ی مدرسه انتخاب شدید، امیدواریم که نزد خدای متعال هم جزء مامان های فعال و نمونه باشید


سلام
ممنونم لطف کردید
منم امیدوارم و از شما به خاطر زحماتتون ممنونم
مامی مائده
2 آذر 90 12:54
به این میگن حس ناب مادرانه


کاملا درسته
مامان عسل
5 آذر 90 9:19
آنيتا جون اسباب بازي هاي تازه مبارک ميبينم از اين به بعد هم ميخواي خودت بري خريد و کلي اسباب بازي بخري خوش به حالت خانوم کوچولو


مامان دیانا
7 آذر 90 11:15
سلام تینا جون چشممون به جمالت روشن شد
خوشحال شدم روی ماهتو دیدیم
بوسسسسسسسسسسس


مرسی عزیزم لطف داری
منم بوسسسسسسسسسسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد