ماه من

بازی جدید

1390/8/25 17:49
نویسنده : تینا
554 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام آبنبات مامان !

 

عزیزم این مدت خیلی اتفاق خاصی نیفتاد

جز اینکه شب عید غدیر ما شام خونه دوست بابایی دعوت بودیم

 

 

شاید واسه من یه کم دلچسب نبود اما به تو خیلی خوش

گذشت چون دوتا نی نی اونجا بود و سرت حسابی بهشون

گرم بود

 

 

مهمونیشون خیلی پر سر و صدا بود و تو هم

پا به پای بزرگترها اونوسط بدون اینکه اصلا به منو بابایی

توجه کنی میرقصیدی و خوش میگذروندی و

خلاصه همه اونجا میگفتن  چقدر دخترتون پایه ست !!!!!!!

 

منو بابا هم مدام چشممون به تو بود که یه وقت

کسی اونوسط بهت نخوره .......

 

 

دیشب که با بابایی رفته بودیم خرید

بابایی واست یه سک سک خرید و توش

دو تا نقاب بود یکیش خرگوش بود و یکیش شیر...

دیشب بازی جدید تو با بابایی همین بود

شما شده بودی خرگوش خانوم و بابایی شده بود

آقا شیره و کلی سرتون با بازیتون گرم شده بود

و تو خیلی از این بازی خوشت اومد

 

 

 

دیروز هم رفتیم آتلیه و چند تا عکس خوشگل از

خودمون و البته بیشتر از دختر نازمون

توی هفتمین سالگردمون

انداختیم...

 

 

تمام این سالها واسه ما قشنگ بوده

منو بابا در کنار هم !

میخوام بدونی

 تمام سالهایی که نبودی جات توی زندگیمون خالی

بود ...

 

 

منو بابا با تو دوباره عاشق شدیم

ما با تو دوست داشتنو فهمیدیم

 

دوستت داریم

به اندازه تمام روزهایی که نبودی و ما دوست داشتیم که باشی

 

 

به اندازه تمام لحظه هایی که هستی و ما از داشتنت لذت میبریم

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

بابای مهرسا
26 آبان 90 2:14
بابا ایول
خیلی خیلی خوشکله ماشالله ماشالله


ممنون
چشماتون خوشگل میبینه
مامان کیان
26 آبان 90 14:14
سالگرد عشقتون مبارک عزیزم.ایشالله سالهای زیادی در کنار هم عاشق و خوشبخت باشین
از لپای این دخملی نازم ببوس


مرسی دوست خوبم
ممنون که سر زدی ...
مامان محمد جون
26 آبان 90 23:45
سلام دوست خوبم
امیدوارم همیشه شاد باشین[hr

سلام عزیزم ممنونم
مامان نیلای
27 آبان 90 3:39
عیدتون مبارکککککک سالگرد مبارککککککک دختر نازتونم ببوسیییین


سلام عزیزم ممنونم
مامان عسل
28 آبان 90 9:19
سلام عزيزم
سالگرد ازدواجتون مبارک
من عاشق اين آنبتا خانوم خوشگلم خدا حفظش کنه


سلام دوست خوبم
ممنونم ... اتفاقا منم همین حسو به عسل خانوم ناز دارم

مامان دیانا
29 آبان 90 12:43
سلام به عزیز دلم تینا جون
ببخشید که نگرانتون کردم
چقدر بچه ها واسه این جور مهمونیها پایه اند
مگه شما نیستید؟
این نقاب خرگوشت منو کشته خوشگل خاله
راستی عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک باشه
امیدوارم دلهاتون گرم گرم باشه و آنیتای عزیزم خوشبخت و سعادتمند زندگی کنه
دوستتون دارم
بوسسسسسسسسسسس


سلام دوست خوبم
آنیتا که پایه باشه یعنی ما هم پایه ایم
ممنون ار تبریکت و دعای خیلی قشنگت
مژده
5 آذر 90 12:02
واي موش بخورتت خاله با اون لباس زمستونيت .بوسسسسسسسسس


سلام خاله جون مرسی بووووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد