ماه من

آنیتا و دریا

1390/3/24 3:27
نویسنده : تینا
409 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عروسک قشنگم !

 

عزیزم قبل از اینکه تو به دنیا بیای منو بابا خیلی میرفتیم شمال

اما از وقتی تو متولد شدی دیگه نرفته بودیم

تا اینکه طلسم شکسته شد و ما باز تصمیم گرفتیم دسته جمعی

بریم شمال !!!

 

زیبا

 

از اینکه میخواستی برای اولین بار دریا رو ببینی خیلی هیجانزده

بودم اما خیلی میترسیدم که اونجا به هردومون سخت بگذره

و تو نتونی توی شلوغی بخوابی یا توی جاده اذیت بشی

اما خدا رو شکر از هر نظر تو خیلی خوش سفری

خوشحالم که مثل مامان و بابا مسافرتو دوست داریزیبا

و با هر شرایطی زود تطبیق پیدا میکنی

 

 زیبا

 

عسلم تو دریا رو خیلی دوست داشتی و از دیدن اون همه

آب خیلی ذوقزده شده بودی

شاید چون توی ماه ماهی به دنیا اومدی زیبا 

و اسمت هم از اسم الهه آب گرفته شده

انقدر آب رو دوست داری و هیچوقت از بازی باهاش سیر نمیشی

لب دریا همش دستتو گرفته بودم و تو مدام منو میکشیدی

به سمت دریا

چند بار هم رفتی پیش بچه هایی که داشتن نزدیک ما ماسه

بازی میکردن اما اونا زیاد خوششون نیومد

آخه تو همش پاتو فشار میدادی رو چیزایی که اونا ساخته بودن

 

 آنیتا و دریا

 

 البته خودت هم خیلی از ماسه بازی خوشت نیومد 

چون ماسه های خیس به پاهات میچسبیدنو تو فکر 

میکردی پاهات کثیف شدن و به من نشونشون میدادی تا 

برات تمیزشون کنم !

 

آنیتا لب دریا

 

تمام مدت روز ما بیرون بودیم و هر روز تو با چیزای جدید

آشنا شدی

تونستی برای اولین بار گاو و گوسفند و مرغ و خوروسارو از نزدیک

ببینی و نمیدونی از دیدنشون چقدر تعجب میکردی

و وقتایی که توی ویلا بودیم با شیرین کاریات سر همه رو گرم میکردی

 

زیبا

 

بهترینم ازت ممنونم که توی مسافرت انقدر دختر خوبی بودی

و خوشحالم که از روزهای سفر هرچند کوتاهمون لذت بردی

 

 

عشق من تو توی قلب مهربونت یه دریا داری

توی دستای کوچیکت لطافت شبنم روی گلهارو

توی چشمای قشنگت آفتاب میتابه

و وقتی که میخوابی ماه توی صورتت جا میگیره

میبینی مامان  با داشتن تو  همه چی داره

 

زیبا 

 

دوستت دارم دنیای شیرینم

     دختر دریایی من

 

 

 دختر دریایی من

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

عاشق کوهستان
24 خرداد 90 15:36
سلام
مامان قندعسل
24 خرداد 90 19:41
صد افرین واسه انیتای خوش سفرالهی همبیشه شاد و خوشحال باشی عروسکم


مرسی عزیزم همجنین شما
مامان ماهان
25 خرداد 90 8:39
آفرین آنیتا جون ......
الهی همیشه گردش و شادی باشه


مرسی عزیزم ایشالا برای شما هم همینطور باشه
مریم
25 خرداد 90 13:14
سلام آنیتا جون خوبی عزیزم
دختر ناز گلمون خوبه میبینم که سفر شمال بودین و حسابی خوش گذشته
ما هم همینطور
دیدم چنروزیه پیدات نیست خانمی
امیدوارم همیشه به گردش و شادی باشین
منم آپم بیا عزیزم خوشحال میشم


مرسی عزیزم حتما میام
مامان فرشته
30 خرداد 90 15:29
واییییییییی خوش به حالتون منم شمال می خوامممممممممممممم خوش گذشت ؟ ان شاا... همیشه به شادی و گردش بوسسسسسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد