ماه من

مسافرت

1390/3/17 15:18
نویسنده : تینا
327 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام  نازنازی من !

 

عزیزم ما برای چند روز رفته بودیم اصفهان خونه مامان بزرگ

به تو خیلی خوش گذشت به خصوص که اونجا مثل هم

مثل اینجا که توی خونه مامان بزرگ هر کاری دلت بخواد

اجازه داری بکنی مجوز واسه همه شیطونیات داشتی

 

 زیبا

 

تازه دختر عموی نازت هم میامد پیشت و همش حواسش

به تو بود آخه خیلی دوستت داره

وقتی رفته بودیم خونه شون با سخاوت همه اسباب بازیاشو

به تو میداد و هر وقت میدید تو از چیزی ناراحتی زود

یه کاری میکرد که خوشحال بشی

 

 niniweblog.com

 

عزیزم ببخش که دوربین زیاد دورو برم نبود و نتونستم

از تو و روشا و بقیه عکس بگیرم و برات بذارم

 

 

 

توی راه تو خیلی خوب بودیو بیشتر راهو خواب بودی

وقتی هم که رسیدیم یه راست رفتیم خونه مامان بزرگ

خیلی دلت براشون تنگ شده بود

و دیدیم که ارمیا خیلی وقته انتظار اومدنتو میکشه

نمیدونی با هم چقدر شیطونی کردین !!!

 

 

 

خوشحالم که بهت خوش گذشت عزیزم

امیدوارم همه لحظه های زندگیت شاد باشن و

از سپری شدنشون فقط و فقط لذت ببری

 

زیبا

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان روشا
17 خرداد 90 17:23
سلام خاله خوشحالم که بهت خوش گذشت به ما هم خوش گذشت بی صبرانه منتظرتم که جشن تولد روشا ببینمت البته این دفعه پدر بزرگ و مامان بزرگتم بیار به مامانت گفتم گفت نمیان منم چون تولد نمیتونم اصرار کنم ولی تو بیارشون میبوسمت عزیزم قربون اون بوسای قشنگت بشم


مرسی خاله جون باشه سعی میکنیم بیاریمشون
مامان فرشته
18 خرداد 90 3:22
سلام عزیز دلم
خوبین ؟
همیشه به گردش گلم
خوشحالم که بهتون خوش گذشته
بوسسسسسس


فدات بشم عزیزم مرسی
مامان فرشته
18 خرداد 90 13:50
بوس بوس ممنونم تینای نازنینم راستی یه سوال دوستم بیمارستان کسری زایمان کرده می گه خودشون لباس و پتو می دن نمی خواد ببری می خواستم بپرسم اینجوریه ؟
بابا محسن
19 خرداد 90 8:08



مامان قندعسل
19 خرداد 90 16:43
الهی همیشه خوش باشی انیتا جونم
مامان ماهان
19 خرداد 90 16:56
سلام عزیزم چه دخمل نازی داری بوسسسسسسسسس


مرسی عزیزم شما لطف داری
lمامان محمد جون
20 خرداد 90 21:56
سلام تينا جون چند روزي ميشه كه به خاطره مشغله كاري نتونستم به وب دخترمون سر بزنم دلم برا خوندن خاطراتش تنگ شده بود خوشحالم كه بهتون خوش گذشته بهترين لحظات رو براتون آرزو ميكنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد