ماه من

ماشین بازی

1390/2/9 16:37
نویسنده : تینا
324 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام نفس من !

 

عزیزم دیشب خیلی خسته بودیو از ساعت ٨ تا امروز صبح

خوابیدی حتی شام هم نخوردی !

ما هم قرار مهمونیمونو به خاطرت کنسل کردیم تا تو راحت بخوابی

 

 

عوضش امروز یه روز پر کار داشتی

صبح اول وقت اومدیو میخواستی سیم لپ تاپ رو بزنی

توی پریز !!!

niniweblog.com

 

 

niniweblog.com

 

بعدش رفتیم خونه مامان بزرگ و با کالسکه هم یه دوری بیرون زدیم

راستی یه بازی جالب رو تازه کشف کردی

ما چون شما دختر بودی اصلا برات ماشین نخریده بودیم

چند روز پیش یکی از ماشینای ارمیا که خونه مامان بزرگ بود

رو پیدا کردیو کلی باهاش بازی کردی

دراز میکشی روی زمینو هلش میدی

مثل یه راننده حرفه ای

 

 Hello
Kitty

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ابوالفضل
9 اردیبهشت 90 16:19
آفرین صد آفرین به دختر نازنازی
مامان غزل
9 اردیبهشت 90 22:13
سلام تینا جون.

مرسی که سر زدی عزیزم.دخملت خیلی نازه.مخصوصا تو عکس اولی ببوسش.


مرسی عزیزم ... شما هم غزل جونو ببوس
mona
10 اردیبهشت 90 11:26
hey.... yade khodam oftadam, ke hichi mashin nadashtam avvala... ye mashine nima ke ja moonde bood khoonamoon ro be zoor sahab shodam, kolli bahash hal mikardam!

az tarafe man ye mashine khak bardari barash bekhar (albate bezar ye kam ke
bozorgtar shod!)

man hanoozam oghdeye mashine khak'bardari daram!


آخی قربونت برم اگه میدونستم حتما برات میخریدم
اما حتما واسه آنیتا میخرم
مامان فرشته
11 اردیبهشت 90 1:54
ههههههه قربونش برم من
پسر شدی خاله جون با ماشین بازی می کنی ؟
قربون نگاه کردنت برم من بوسسسسسس


مرسی عزیزم از اینکه مرتب به اینجا سر میزنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد