ماه من

فرشته های آسمونی

1390/2/8 14:23
نویسنده : تینا
321 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام موش موشک من !

 niniweblog.com

مامانی ما دیشب رفتیم خونه یکی از همکارای بابایی

که تازه گیها یه نی نی خوشگل بهشون اضافه شده

 

 niniweblog.com

 

اول که رسیدیم یه کم غریبی کردی اما تا چشمت

به نی نی افتاد یادت رفت

 

 

 

اینم عکس دوست جدیدت که باباش بهش میگفت

فرشته آسمونی

واقعا هم روژان فرشته است مثل خودت

 niniweblog.com

 

 

عزیزم دیشب به همه ما خوش گذشت و تو هم تا

تونستی شیطونی کردی و کاکائو خوردیniniweblog.com

 

دوستت دارم با همه شیطونیاتniniweblog.com 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان فرشته
9 اردیبهشت 90 3:36
سلام عزیز دلم قربونش برم من با اون کلاه خوشگلش ان شاا... همیشه خوش باشید بوسسسسس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد