ماه من

اولین قدم ها

1390/2/5 10:48
نویسنده : تینا
262 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام ناز نازی مامان !

 

 

 

عزیزم الان چند روزی میشه که وقت بازی از پای مامان

میگیری و بلند میشی و بعد دستاتو ول میکنی

و خودت کلی از اینکه تنهایی وا میستی ذوق زده میشی

niniweblog.com 

دیروز بعد از اینکه ایستادی ۲ تا قدم به سمت من اومدی

نمیدونی چقدر خوشحال شدم ...

قدم های اول دخترم اگرچه یه کمی لرزون بودن اما

هیچوقت قشنگیش از یادم نمیره ...

 

 

میدونم که راه میوفتی و دیگه مستقل میشی

میدونم که دلم واسه همه وابستگیهات تنگ میشه

 

دوستت دارم  عزیزم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مریم
4 اردیبهشت 90 10:24
سلام مامان آنیتا دختر نازت چطوره؟ ببینم عکس این دختر خوشگلتو نمیخوای بزاری از طرف خاله مریم ببوسش آگه دوست داشتی به ما هم سر بزنیدبا maryam90.niniweblog.com تا تبادل لینک کنیم مرسی بای
مامان فرشته
5 اردیبهشت 90 17:18
وای این ساکو بده به من دیگه هیچی نمی خوام هههههه فداش شم بوسسسس
mona
8 اردیبهشت 90 7:59
be maman fereshte begoo in sake roosh address Amrika neveshte shode, mikhad berese be khale MOO ke ye alame vaghte montazereshe....

oon pahaye sefide koochooloosho beboos az tarafe man


فدت بشم آبجی ... کاش خودمم توی این ساکه جا میشدم !!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد