ماه من

بیماری

1390/2/5 10:58
نویسنده : تینا
310 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام جیگرم !

niniweblog.com 

مامانی از سه شب پیش یه کم تب کردی

فردا صبحش که از خواب بیدار شدی هم تبت

بیشتر شده بود هم اصلا حوصله نداشتی

اومدم بهت قطره استامینوفن بدم که تبت بیاد پایین

اما چون طعمشو دوست نداشتی به شدت حالت بهم

خورد خیلی ترسیدی بمیرم برات

منم خیلی ترسیدم !!!

 

بغلت کردم تمام صورت و چشماتو گوشت کثیف شده بود

مثل نوزادا گریه میکردی و میلرزیدی

منم زود بردمت حموم و یه کم آب بازی کردیو خسته شدی

niniweblog.com 

 

همون روز بردیمت دکتر و گفت احتمالا ویروسه

یه کم دارو خوردیو زود خوب شدی

اما بعدمامان مریض شد !!!niniweblog.com

البته منم دیگه الان خوب شدم

 

niniweblog.com

 

  عزیزم امیدوارم همیشه سالم باشی

و همیشه شیطونی کنی

وقتی مریض میشی و حوصله نداری از خودم دلگیر

میشم که بعضی وقتا از شیطونیات ناراحت میشم

 

niniweblog.com

 

 

قربونت برم خیلی خوشحالم که زود خوب شدی عسلم

بهترین احساس دنیارو بهت دارم niniweblog.com

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

ملیحه
31 فروردین 90 17:11
امیدوارم همیشه سلامت وخوشحال باشید
مامان فرشته
31 فروردین 90 19:53
الهی فدات بشم عزیزم شکر خدا که الان خوبین دوستتون دارم بوسسسسس
مامان فرشته
5 اردیبهشت 90 17:19
ان شاا... همه ویروسا بمیرن انگشتتو بده خاله بوس کنه که اینجوری کردی تو دهنت بوسسسسس
mona
8 اردیبهشت 90 7:52
elahi harchi dardo bala hast biyad be joone khale ke to fereshteye kochooloom aziyat nashi.... elahi khale ghorboone tak take viroosat beshe...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماه من می باشد